حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

متأسفانه افق مذاکرات طوری است که در چند سال آینده از تأسیسات هسته ای فقط یک مجسمه یادبود باقی می ماند/ ایرانی با غیرت و باعزت تن به توافق بد نمی دهد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 16495|18:19 - 1394/03/08
نسخه چاپی
 متأسفانه افق مذاکرات طوری است که در چند سال آینده از تأسیسات هسته ای فقط یک مجسمه یادبود باقی می ماند/ ایرانی با غیرت و باعزت تن به توافق بد نمی دهد
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: متأسفانه افق مذاکرات هسته ای طوری است که در چند سال آینده از تأسیسات هسته ای هیچ خبری نیست و فقط یک مجسمه یادبود از آن باقی می ماند و با توجه به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه تیم مذاکره کننده ما خطرناکترین و خسارت بارترین بندها را پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی در خصوص مناسبت های پیش رو و با اشاره به روز جوان اظهار داشت در هرکشوری بدون توجه به جوانان تحقق آرمان های آن کشور عملی نمی شود مخصوصآ انقلاب اسلامی ما که هشت سال جنگ را جوانان مدیریت کردند و به پیروزی رساندند.
وی افزود متأسفانه در سال های اخیر جوانان با مشکلات عدیده ای مواجه اند که اولین آن مشکل هویت است که متأسفانه بعد از گذشت 35سال از انقلاب اسلامی هنوز بر روی هویت بخشی به جوانان کار نشده است.
خطیب جمعه شهرستان با اشاره به دیگر مشکلات فرا روی جوانان خاطرنشان کرد ما هنوز در بحث امید،تحصیلات عالیه، ازدواج ، اشتغال،مسکن و حتی ورزش جوانان مشکل داریم.
حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازگشت پیکر 175شهید غواص عملیات کربلای 4به میهن اسلامی اظهار داشت آنطور که گزارش شده این تعداد شهید را با دست و پای بسته به شهادت رسانده اند و این نشان دهنده این است که جوانان ما برای این انقلاب تا این مرحله مقاومت کرده اند.
وی در ادامه افزود در شبکه های اجتماعی سوالاتی در این خصوص مطرح می شود که ببینید عراقی ها با ما اینطور برخورد کرده اند و ما داریم به آنها کمک می کنیم، در جواب این سوال ها باید گفت که اولأ مردم عراق نبودند که با ملت ما جنگیدند بلکه رژیم بعث عراق و مزدورانی از 18کشور بود که ما اسیر گرفتیم و دوم اینکه مبارزه با داعش صرفأ برای امنیت کشورهای منطقه نیست بلکه برای امنیت خودماست چراکه اگر در خاک این کشورها با آنها مقابله کنیم بهتر از این است که در مرزهای خود با آنها مواجه شویم و سوم اینکه بحث حرمین امامان و حفاظت از آنهاست که جوانان ما در این کشورها در دفاع از آنها شهید می شوند.
امام جمعه شهرستان تصریح کرد ما از اول تاریخ تا به حال برای دین جانها فدا کرده ایم و هزینه های سنگینی داده ایم و در این جا به رئیس جمهور محترم عرض می کنیم که حیثیت امروز ایران اسلامی به مذاکرات هسته ای گره خورده است و انتقاداتی که از سوی برخی دلسوزین نظام و مردم می شود در حقیقت حمایت است که امریکا بداند با یک ملت طرف است نه با یک تیم چند نفره.
حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت متأسفانه افق مذاکرات هسته ای طوری است که در چند سال آینده از تأسیسات هسته ای هیچ خبری نیست و فقط یک مجسمه یادبود از آن باقی می ماند و با توجه به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه  تیم مذاکره کننده ما خطرناکترین و خسارت بارترین بندها را پذیرفته است.
وی افزود با این اوصاف آیا نباید مردم نگران باشند و طرح این سولات که آیا آمریکا دشمن ما نیست و آیا آمریکا اگر می توانست به ایران حمله کند تا الان اینکار را نکرده بود و درادامه  این سوال که چه عاملی مانع حمله امریکا به ایران می شود.
خطیب جمعه شهرستان در پاسخ به این سوال که  چه عاملی مانع حمله امریکا به ایران می شود خاطرنشان کرد ایمان آمیخته با شجاعت مردم، تسلیحات نظامی و نیروی نظامی مقتدر و نفوذ و قدرت ایران در منطقه است که مانع اینکار می شود.
حجت الاسلام باقری در پایان خطاب به مردم اظهار داشت مردم بیدار باشند چراکه ایرانی با غیرت و باعزت تن به توافق بد نمی دهد ،توافق بد یعنی اینکه مشکلات اقتصادی ما حل نشده و در مقابل دارد عزت ما زیر سوال می رود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد