حجت الاسلام روح اله باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

هر کس که دغدغه دین و عزت ایران اسلامی را دارد پاسدار است/ مسئولین کاری نکنند که احساس شود ما به این مذاکرات محتاجیم/جواب ملت ایران به هرگونه تهدید کوبنده و دندان شکن است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 16471|17:03 - 1394/03/01
نسخه چاپی
 هر کس که دغدغه دین و عزت ایران اسلامی را دارد پاسدار است/ مسئولین کاری نکنند که احساس شود ما به این مذاکرات محتاجیم/جواب ملت ایران به هرگونه تهدید کوبنده و دندان شکن است
امام جمعه هرسین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت: مسئولین کاری نکنند که احساس شود ما به این مذاکرات محتاجیم و مشکلات اقتصادی را بزرگ جلوه ندهند و طوری برخورد نکنند که دشمن سوء استفاده کند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک ایام شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت یکی از عواملی که باعث می شود فشار قبر بر انسان راحت تر شود شفاعت است و در میان اهل بیت(ع) بیشترین شفاعت مختص سید الشهداست.
وی افزود بزرگ پاسدار اسلام سید الشهداست و پاسداری گاهی به بازو،گاهی به خون دادن و گاهی به نوشتن و درس دادن در راه اعتلای اسلام عزیز است و در واقع هر کس که دغدغه دین و عزت ایران اسلامی را دارد پاسدار است.
خطیب جمعه  شهرستان با تبریک روز جانباز و تولد حضرت ابالفضل العباس (ع) اظهار داشت جانبازان شهیدان زنده ما هستند که بزرگ جانباز انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام باقری در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با پاسداران و دانش آموختگان دانشگاه افسری امام حسین (ع) اظهار داشت در هفته های اخیر نگرانی ها و تذکرات رهبری در بحث مذاکرات هسته ای به اوج خود رسیده است که متأسفانه عده ای هم از سیاسیون در نشریات مطالبی نوشته اند و گفته اند که برخی ها در تریبون ها نمی گذارند مذاکرات به نتیجه برسد که این مطلب خلاف شأن و شرع و اخلاق است و انشاءالله که قلم اینها بشکند.
وی در ادامه در باب مذاکرات هسته ای افزود طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب آمریکا بیشتر از ما به این مذاکرات نیاز دارد و مسئولین کاری نکنند که احساس شود ما به این مذاکرات محتاجیم و مشکلات اقتصادی را بزرگ جلوه ندهند و طوری برخورد نکنند که دشمن سوء استفاده کند.
امام جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در این مذاکرات آنها حق بازرسی از تمام اماکن و و افراد کشور را دارند تصریح کرد متأسفانه در این مذاکرات می بینیم که 1+5کاره ای نیست و طرف ما شده است کنگره آمریکا، این چه مذاکره ای است که از یک طرف مذاکره و از طرف دیگر تهدید می کنند.
حجت الاسلام باقری ادامه داد رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان فرمودند که صداهایی به گوش می رسد که برخی از مسئولین منطقه با همکاری آمریکا و اسرائیل می خواهند جنگ های نیابتی را در مرزهای ما به راه بیندازند، طبق فرمایش رهبری جواب ملت ایران به این تحرکات کوبنده و دندان شکن است و ما هم به دشمنان می گوییم که اینجا ایران و کشور امام زمان(عج)است.