حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

آنچیزی که باعث پیروزی انقلاب یمن می شود مردمی بودن آن است/ ملت ما به هیچ وجه مذاکره زیر بار ذلت و تهدید و حقارت را نمی پذیرد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 16225|22:07 - 1394/02/18
نسخه چاپی
 آنچیزی که باعث پیروزی انقلاب یمن می شود مردمی بودن آن است/ ملت ما به هیچ وجه مذاکره زیر بار ذلت و تهدید و حقارت را نمی پذیرد
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه گفت: آنچیزی که باعث خواهد شد انقلاب یمن به پیروزی برسد مردمی بودن این انقلاب است و این وعده خداوند است که پیروزی برای مستضعفین است و مردم یمن در نهایت پیروز اصلی این میدان هستند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین ضمن دعوت همگان به تقوای الهی یا اشاره به دیدار رهبر انقلاب با قشر تآثیر گذار معلم اظهار داشت معظم له در این دیدار مطالب ارزشمندی را عنوان کردند و جا دارد از زحمات معلم تقدیر کرد و از همه کسانی که در برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته معلم شرکت داشتند و از آن جمله شهرداری شهرستان تشکر شود.
وی در ادامه افزود در سخنان رهبری نکات ارزشمندی بود که از آن جمله می توان به اهمیت و تأثیر گذاری نقش معلم در جامعه و همچنین مشکلات اقتصادی  و معیشتی معلمان اشاره کرد و تآکید کردند ک مشکلات معلمانان باید حل شود.
خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد وظیفه دولت است که مشکلات معلمان را رفع کند و اجازه ندهد از این طریق افراد ضد نظام سوء استفاده کنند و بخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات و حمایت های آل سعود از تجاوز به کشورهای یمن،عراق،بحرین،سوریه و غزه اظهار داشت شمایی که ادعا دارید خادم الحرمین هستید کجا می روید،مگر شما قرآن را قبول ندارید پس چرا در ماه رجب که به فرموده قرآن ماه حرام است قتل و خونریزی به راه می اندازید.
وی در ادامه افزود آنچیزی که باعث خواهد شد انقلاب یمن به پیروزی برسد مردمی بودن این انقلاب است و این وعده خداوند است که پیروزی برای مستضعفین است و مردم یمن در نهایت پیروز اصلی این میدان هستند.
امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد رهبر انقلاب در سخنان اخیرشان دوباره بر پایبندی تیم مذاکره کننده به خطوط قرمز تآکیده کردند و باید این نکته را متذکر شد که ملت ما به هیچ وجه زیر بار ذلت و تهدید و حقارت نخواهد رفت و یقینأ این اراجیفی که دولت امریکا به هم می بافد چیزی جز یک غلط اضافی نیست.
حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت اگر روزگاری فریبکاری امریکا برای بعضی ها جای شک داشت امروز برای همه روشن است و کسی نیست که موافق ارتباط با امریکا باشد.
وی در پایان ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان افزود این برنامه بسیار برنامه معنوی و خوبی بود و این یک ظرفیت بالایی معنوی است که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برنامه های معنوی متعددی را احیا کرد.