حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

آل سعود در یمن پیروز نخواهند شد و بینی اش به خاک مالیده می شود/ خادم الحرمین باید کسی باشد که خود مومن و متقی باشد نه آل سعود

سرویس: سیاسیکد خبر: 15935|18:16 - 1394/01/28
نسخه چاپی
آل سعود در یمن پیروز نخواهند شد و بینی اش به خاک مالیده می شود/ خادم الحرمین باید کسی باشد که خود مومن و متقی باشد نه آل سعود
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: خادم الحرمین باید کسی باشد که خود مومن و متقی باشد نه آل سعود که از آمریکا و اسرائیل دستور می گیرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت ماه رجب و شعبان مقدمه ماه رمضان و مهمانی خداوند است و به خاطر مناسبت هایی که در این ایام وجود دارد سفارش فراوانی بر روزه داری در این ماه ها شده است.
وی در خصوص اوضاع یمن و تجاوز عربستان به این کشور افزود رهبر معظم انقلاب در سخنان  اخیرشان این حرکت را به توحش تعبیر کردند.
خطیب جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: آل سعود در حمایت از تروریسم بین المللی، جلوگیری از اشاعه بیداری اسلامی، از بین بردن اماکن تاریخی مسلمانان و دیگر جنایات دست داشته اند اما به فرموده رهبر انقلاب در قضیه یمن پیروز نخواهند شد و بینی آل سعود به خاک مالیده می شود.
حجت الاسلام باقری در ادامه گفت: اینها اسم خودشان را گذاشته اند خادم الحرمین، ولی خادم الحرمین باید کسی باشد که خود مومن و متقی باشد نه آل سعود که از آمریکا و اسرائیل دستور می گیرد
وی در رابطه با بحث مذاکرات هسته ای زیاده خواهی دشمن افزود امروز در همین مذاکرات هسته ای دست روی قدرت نظامی و موشکی ما گذاشته اند که رهبری معظم در این رابطه فرمودند اینها خطوط قرمز ما هستند و کسی حق ورود به مناطق نظامی ما را ندارد و مذاکره کنندگان هسته ای هم باید این مطلب را مدّ نظر قرار دهند.
امام جمعه شهرستان با تآکید بر مطالبی در رابطه با مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد برخی از مردم و مسئولین دچار ذوق زدگی کاذب نشوند و اینکه مسئولین مردم را در جریان جزئیات مذاکرات قرار دهند چرا که ما چیز محرمانه ای با مردم نداریم و هر توفقی که صورت گرفته باید به اطلاع مردم برسد.
حجت الاسلام باقری با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش و همچنین سالروز تأسیس سپاه پاسداران و تبریک این ایام افزود امروز به حمدالله نیروی های مسلح ما در دنیا جزء مقتدرترین و مردمی ترین نیروها هستند و ما قدر اینها را باید بدانیم.
خطیب جمعه شهرستان در خطبه اول نماز جمعه این هفته نیز در ادامه بحث هفته های گذشته مطالبی را در خصوص یاد مرگ و شرایط محتضر و کارهایی که انسان در این رابطه بایستی انجام دهد عنوان کرد.