به همت کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان برگزار شد/

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15923|15:37 - 1394/01/25
نسخه چاپی
جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)در هرسین
جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به همت واحد فرهنگی و کانون تربیتی ولایت کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان هرسین در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)وفرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) و روز مادر مراسم بزرگداشتی در این خصوص توسط واحد فرهنگی وکانون فرهنگی تربیتی کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان هرسین با حضور بیش از 120نفر از مادران وزنان تحت حمایت این نهاد در سالن اجتماعات شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان برگزارشد.
كيومرث رحمتي پور مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم با تبریک این ایام اظهار داشت هدف از برگزاری این مراسم تجلیل وقدردانی از انسانهایی مهربان که عاشقانه وبا وجودی سرشاراز عاطفه گلهای بوستان تربیت، فرزندان را با افتخار نوازش می کنند.
در ادامه مراسم حجت الاسلام سبزی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین مطالبی را در خصوص جایگاه و ارزش زن مسلمان والگوهای رفتاری این زنان درجامعه اسلامی عنوان کرد.
 اجرای سرود و تجلیل از زنان سرپرست خانوار که درامر اشتغال وخودکفایی فعالیت داشته اند از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این مراسم بود.