حجت الاسلام ولی الله پیری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

آمریکا شیطان بزرگ است و نباید به لبخندهای دشمن دلگرم شویم/ در مذاکرات هسته ای باید عزت واقتدار ملت حفظ شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15891|22:52 - 1394/01/21
نسخه چاپی
 آمریکا شیطان بزرگ است و نباید به لبخندهای دشمن دلگرم شویم/ در مذاکرات هسته ای باید عزت واقتدار ملت حفظ شود
امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نمازجمعه شهرستان گفت:آمریکا شیطان بزرگ است و نباید به لبخندهای دشمن دلگرم شویم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام پیری امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان اظهار داشت معظم له در این دیدار نکاتی را در خصوص بیانیه لوزان عنوان کردند که این مطالب می تواند برای مسئولین و تیم مذاکره کننده راه گشاه وچراغ هدایت باشد.
وی در ادامه افزود رهبر انقلاب در بخشی دیگری از سخنانشان فرمودند برخی از ما می پرسند که شما مخالف بیانیه هستید یا موافق و اینکه چرا موضعگیری نمی کنید، بنده می گویم من نه مخالف بیانیه هستم نه موافق چرا که هنوز اتفاقی نیفتاده و چیزی مشخص نیست.
امام جمعه موقت شهرستان با اشاره به بخشی دیگر از سخنان رهبر انقلاب در جمع مداحان تصریح کرد معظم له فرموند امریکا شیطان بزرگ است و نباید به لبخندهای دشمن دلگرم شویم و من به مذاکره با امریکا خوش بین نیستم و این موضوع از سر توهم نبوده بلکه از سر تجربه است.
حجت الاسلام پیری در ادامه اظهار داشت بایستی در مذاکرات عزت واقتدار ملت حفظ شود و اگر این چنین نباشد به فرموده رهبر انقلاب توافق نکردن بهتر از توافق بد است باید مذاکره کنندگان خطوط قرمز مردم و نظام را رعایت کنند.
وی در ادامه در خصوص تحولات منطقه و تجاوز عربستان به یمن و همچنین در خصوص برخورد وقیحانه  با زائران ایرانی افزود همانطور که در بیانیه علما و مراجع عظام آمده بود حرمت انسان مؤمن از کعبه هم بالاتر است اگر قرار باشد حرمت مؤمنی شکسته شود ما این کار مستحبی را نمی خواهیم و عربستان باید به خاطر این رفتار از ملت ایران عذر خواهی کند.
امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه اول نماز جمعه این هفته نیز مطالبی را در خصوص فضایل اخلاقی بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)بیان داشت.