فرزادی پور در گفتگو با دیوانگاه:

بازدید بیش از 100هزار نفر از سایت گردشگری بیستون

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15823|20:29 - 1394/01/16
نسخه چاپی
بازدید بیش از 100هزار نفر از سایت گردشگری بیستون
بخشدار مرکزی بیستون در خصوص میزان حضور گردشگران در سایت گردشگری بیستون گفت: در مجموع و در طول تعطیلات نوروزی بیش از 100هزار نفر از منطقه گردشگری بیستون بازدید کرده اند.

نورالدین فرزادی پور بخشدار بیستوندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص میزان حضور گردشگران در سایت گردشگری بیستون اظهار داشت در مجموع و در طول تعطیلات نوروزی بیش از 100هزار نفر در مجموع بلیط های فروخته شده و همچنین کسانی که بدون بلیط از منطقه گردشگری بیستون بازدید کرده اند.

وی افزود البته به این تعداد باید روزانه حدود 20هزار نفر را که از مناطق دیگر بیستون و روستاهایی که محور گردشگری بوده اند مثل روستای برناج،نجیوران، کمیجه،چشمه سهراب و سرماج حسینخانی را باید اضافه کرد.

بخشدار بیستون  در جواب به این سوال که به نظر شما آیا تغییر درب وروردی سایت بیستون باعث سردرگمی مسافران و ترافیک ماشین های گردشگران نشد، پاسخ داد،از جمله محاسن ورودی شرقی سایت گردشگری بیستون واقع شدن امام زاده باقر(ع) و همچنین وجود پارکینگ وسیع با گنجایش بیش از 2هزار دستگاه هزار دستگاه خودرو و دسترسی به بازار بیستون بود که با تغییر مکان ورودی سایت دسترسی به این امکانات عملأ محدود شد و البته درب جنوبی سایت هم محاسنی داشت که این موارد مدّ نظر کارگروه گردشگری استان بود و ما هم تابع مصوبات کارگروه هستیم.
فرزادی پور در ادامه در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دیوانگاه در خصوص ضعف امکانات موجود در سایت گردشگری و همچنین پایین بودن کیفیت محصولات ارائه شده اظهار داشت تمام تلاش ما و بقیه دوستان ارائه خدمات بهتر به گردشگران بود و در واقع مشکلات جوی و باد شدیدی که در دامنه کوه بیستون می وزید در خدمات ارائه شده تأثیر بسزایی داشت.
وی افزود سایت گردشگری بیستون یکی از ظرفیت ها در جهت رونق کسب و کار اقتصادی دراین بخش می باشد  و تلاش در جهت حضور و جذب گردشگران می تواند در رونق زندگی مردم بیستون موثر باشد.
بخشدار مرکزی در ادامه تصریح کرد پیشنهاد می شود به لحاظ واقع شدن درب شرقی در محور بزرگراه و تردد بیش از 20 هزار خودرو سبک و سنگین در شبانه روز از این محور و اجتناب ناپذیر بودن  ترافیک آن  حداقل شرایط لازم برای تردد افراد پیاده از درب شرقی فراهم شود و در صورت امکان نیز در جهت احداث یک زیر گذر و روگذر در ورودی شهرک الزهرا اقدام شود.