در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش هرسین مطرح شد/

از ایجاد هماهنگی جهت برگزاری برنامه میدان تیر دانش آموزی تا برگزاری مراسمات هفته کوثر در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15821|20:32 - 1394/01/15
نسخه چاپی
از ایجاد هماهنگی جهت برگزاری برنامه میدان تیر دانش آموزی تا برگزاری مراسمات هفته کوثر در هرسین
اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در هرسین با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان،فرمانده سپاه ناحیه،مسئول بسیج دانش آموزی، و مدیران و معاونان مدارس شهرستان برگزار شد.

سید علی احمد میرزائیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان با تبریک سال جدید و با اشاره به شعار سال و نامگذاری سال نو توسط رهبر معظم انقلاب سخنان معظم له را در جهت پیشرفت اهداف فصل الخطاب عنوان کرد و اظهار داشت امیدواریم که بتوانیم تمام تلاش خود را در حرکت به این مسیر به کار گیریم.
وی با اشاره به تغییرات فصول و نو شدن طبیعت افزود باید با درس گرفتن از طبیعت ما نیز با تلاش بیشتر در جهت رفع نقاط ضعف سال گذشته عمل کنیم.
در ادامه سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن تبریک سال نو اظهار داشت تکلیف ما را رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال مشخص نمودند و نیاز هست که با همکاری بین مردم و دستگاه های دولتی با توجه به ظرفیت های موجود در کشور بحث همدلی و همزبانی در شعار سال مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری برنامه میدان تیر دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی افزود بایستی در بحث بیمه غرامت دانش آموزان اقدامات لازم صورت گیرد تا در صورت نیاز با مشکل مواجه نشویم و بایستی اعزام آمبولانس و تیم پزشکی هم مدّنظر قرار گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه هفته کوثر و تکریم مقام زن را از دیگر برنامه های پیش رو عنوان کرد و خاطرنشان کرد در این راستا در نظر داریم با همکاری آموزش و پرورش مراسماتی در سطح شهرستان برگزار کنیم که مهمترین آن جشن کوثر می باشد.