حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

شرط اصلی مذاکره رفع یکباره تحریم هاست/ آل سعود نوکر بدون مزد و مواجب امریکا در منطقه شده است/مقاومت یمن جواب دندان شکنی به دشمن می دهد

سرویس: سیاسیکد خبر: 15743|17:19 - 1394/01/07
نسخه چاپی
شرط اصلی مذاکره رفع یکباره تحریم هاست/ آل سعود نوکر بدون مزد و مواجب امریکا در منطقه شده است/مقاومت یمن جواب دندان شکنی به دشمن می دهد
امام جمعه شهرستان در خطبه نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن بهار و فصل شکوفایی طبیعت گفت: بزرگترین درسی که از بهار می توان گرفت تغییر است و اینکه نکند خدایی ناکرده ما انسان ها از تغییر کردن از موجودات دیگر عقب بمانیم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در خطبه نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن بهار و فصل شکوفایی طبیعت اظهار داشت بزرگترین درسی که از بهار می توان گرفت تغییر است و اینکه نکند خدایی ناکرده ما انسان ها از تغییر کردن از موجودات دیگر عقب بمانیم.
وی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب امسال را به عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری کردند و سخنان معظم له در ابتدای سال جدید افزود ایشان فرمودند ما آرزوهای بزرگی داریم و قطعأ به این آرزوها خواهیم رسید که از جمله این آرزو های ملت ایران شکوفایی اقتصادی،عزت و اقتدار بین المللی،پیشرفت های علمی، عدالت و مبارزه با فساد و برخورد با مفسدین اقتصادی و بیشتر شدن ایمان و معنویت می باشد که به حمدالله تا حد زیادی به آرزوهای خود رسیده ایم.
خطیب جمعه شهرستان در ادامه تصریح کرد اگر دولت بخواهد در این 5شاخصه موفق شود و از طرفی مردم هم بخواهند به این شاخصه ها دست یابند باید اعتماد متقابل وجود داشته باشد و دولت فقط شعار ندهد که مردم صاحب انقلاب هستند و در عمل هم به مردم ثابت کند.
حجت الاسلام باقری اظهار داشت واقعیت این است که دولت بدون حمایت مردم نمی تواند موفق شود و این مشارکت مردم است که باعث شکوفایی اقتصاد، فرهنگ و مبارزه با مواد مخدر می شود.
وی با اشاره به پیش رو داشتن سالروز 12فروردین 57 و روز جمهوری اسلامی این روز را عید ملی ملت ایران عنوان کرد و افزود در آن روز حکومت جمهوری اسلامی به رفراندوم گذاشته شد و بیش از 98درصد مردم به طور قاطع به جمهوری اسلامی رأی دادند و امروز هم همین طور است، نمونه بارز این مطلب حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ها و مراسمات ملی و مذهبی است.
امام جمعه شهرستان هرسین در رابطه با بحث مذاکرات هسته ای و سخنان رهبر انقلاب در ابتدای سال جدید خاطرنشان کرد رهبر معظم انقلاب فرمودند مذاکره ما با 5+1صرفأ بر روی مسائل هسته ای است که آنهم شرطی دارد و آن برچیده شدن تمام تحریم ها بطوره یکباره است.
حجت الاسلام باقری با اشاره به تحولات منطقه و حمله عربستان سعودی به یمن افزود متأسفانه انقلاب عظیم یمن مواجه شده با حمله ناجوانمردانه آل سعود و با پشتیبانی چند کشور سیاهی لشکرمنطقه و امریکا و متجاوزین به یمن در حقیقت نمی فهمند که آتشی که روشن کرده اند در آخر دود آن به چشم خودشان می رود.
وی افزود آل سعود نمی فهمند که نوکر بدون مزد و مواجب امریکا و اسرائیل در منطقه شده است و اینها در واقع همان بازماندگان ابولهب ها و ابوسفیان ها هستند که امروز به جان اسلام افتاده اند.
خطیب جمعه شهرستان با اشاره به قدرت مقاومت در منطقه تصریح کرد البته محور مقاومت ساکت نمی نشیند و همانطوری که در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین ایستادگی کردند در یمن هم جواب دندان شکنی به دشمن می دهند
حجت الاسلام باقری در خطبه اول نماز جمعه این هفته هم مطالبی در خصوص یاد مرگ و عواملی که باعث راحت تر شدن جان دادن انسان در لحظه مرگ می شود را بیان کرد ویاد مرگ را قوی ترین عامل تربیت انسان دانست.