سردار نقدي در پاسخ به پيام تهديدآميز نوروزي رئيس جمهور آمريكا:

ملت ايران آنقدر مقاومت مي كند تا مجبور شوي براي ظاهرسازي دعاي كميل بخواني‌

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 15694|20:08 - 1393/12/29
نسخه چاپی
ملت ايران آنقدر مقاومت مي كند تا مجبور شوي براي ظاهرسازي دعاي كميل بخواني‌
سردار نقدي خطاب به رئيس جمهور آمريكا گفت: ايراني ها از ابتداي انقلاب آنقدر ايستادگي كردند كه تو امروز مجبوري براي ظاهرسازي سفره هفت سين پهن كني و پيام نوروزي دهي؛ بدان، اين ملت آن قدر ايستادگي مي كند كه مجبور شوي براي ظاهرسازي دعاي كميل بخواني.

به گزارش خبرنگار دیوانگاهبه نقل از پايگاه اينترنتي بسيج؛ سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين صبح امروز در زيارتگاه شهداي والفجر هشت حضور يافت و در جمع صميمي بسيجيان و زائران راهيان نور سحنراني كرد.

سردار نقدي با تبريك فرا رسيدن سال ۹۴ به بسيجيان و مردم قهرمان ايران، به حماسه سازي هاي رزمندگان اسلام در عمليات والفجر ۸ اشاره كرد و گفت: فرزندان ملت ايران در اين نقطه با توكل به خدا و اعتماد به توان خود، مقاومت و ايستادگي كردند و با اجراي عمليات والفجر ۸ همه دنيا را متحير كردند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، نوروز را عيد انسان هاي متمدن و عدالتخواه دانست و گفت: نوروز براي جنايتكاران مستكبر و ظالمي كه دستشان به خون مردم مظلوم و مستضعف جهان آغشته است هيچ معني ندارد.

وي با اشاره به پيام رئيس جمهور آمريكا براي نوروز ۹۴، آن را متظاهرانه و مزورانه خواند و تصريح كرد: همين ديروز سه نفر از مأموران نيروي انتظامي جمهوري اسلامي، با بمب هاي تروريست هاي مزدور جيره خوار كه آمريكا در پاكستان پرورش داده و تجهيز كرده، به شهادت رسيدند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج ادامه داد: ديروز اربعين شهداي مسلمان چپل هيل آمريكا بود كه فقط به جرم مسلمان بودن به قتل رسيدند. هر روز بسياري از مسلمانان و مردم مظلوم جهان مستقيم يا غيرمستقيم و فقط به جرم اسلام به دست مزدوران و تروريست هاي پرورش يافته توسط آمريكا به قتل مي رسند كه مسئول همه اين جنايت ها آمريكاي جنايتكار است.

وي در پاسخ به پيام نوروزي، خطاب به رئيس جمهور آمريكا گفت: اگر تو اهل نوروز و احترام به انسانيت و پيام نوروزي هستي، پس اين همه قتل و كشتار تحت فرمان تو چيست؟!

سردار نقدي در ادامه خاطرنشان كرد: رئيس جمهور آمريكا مي گويد همسر من سفره هفت سين پهن كرده است،  اما اين را نگفته كه سال پيش از همانجايي كه سفره را پهن كرده به دست خود جايزه اسكار را خلاف قواعد فني اين جشنواره به فيلم ضعيف و ضد ايراني آرگو داد.

وي خطاب به رئيس جمهور آمريكا، تصريح كرد: ايراني ها از ابتداي انقلاب آنقدر ايستادگي كردند كه تو امروز مجبوري براي ظاهرسازي سفره هفت سين پهن كني و پيام نوروزي دهي؛ بدان، اين ملت آن قدر ايستادگي مي كند كه مجبور شوي براي ظاهرسازي دعاي كميل  بخواني.

وي به خباثت آمريكايي پيام نوروزي تأكيد كرد و ادامه داد: كجا رسم است كه در پيام نوروزي و شاد باش سال نو، ارعاب و تهديد كنند، اما رئيس جمهور آمريكا در پايان پيام خود خطاب به مردم ايران تهديد مي كند كه اين آخرين فرصت است و بايد بر آنچه ما مي گوييم، توافق كنيد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ابراز داشت: رئيس جمهور آمريكا مي گويد اگر با ما كنار بياييد راه هاي علم برايتان باز مي شود! اما به او مي گوييم تا زماني كه با شما رابطه داشتيم اينقدر از لحاظ علمي عقب بوديم كه براي يك سرما خوردگي بايد به پزشكان هندي و بنگلادشي مراجعه مي كرديم؛ از زماني كه با شما قطع رابطه كرديم به علم دست پيدا كرديم.

وي ادامه داد: تمام پيشرفت هاي ملت ما در تكنولوژي نانو، دانش هسته اي، پزشكي، بيوتكنولوژي و سلول هاي بنيادي، هوا فضا، دانش تجهيزات نظامي و موشكي و... از زماني به دست آمد كه با آمريكا قطع رابطه كرديم.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج به وجود بيش از ۱۷۰ زندان مخفي و علني آمريكا در سراسر جهان اشاره كرد و خطاب به رئيس جمهور آمريكا گفت: شش سال پيش وعده دادي كه زندان هاي آمريكا را تعطيل مي كني اما به اين وعده عمل نكردي؛ اگر تو اهل نوروز و فهم انساني از آن بودي اين زندان ها را تعطيل مي كردي.

وي خاظرنشان كرد: رئيس جمهور آمريكا مي گويد مردم ايران را بر سر سفره هفت سين دعا مي كنند. اما او بايد بداند با اين جنايت ها و زورگويي هاي آمريكا در جهان، ملت ايران بر سر سفره هاي هفت سين براي نابودي كاخ سفيد و حكومت خبيث آمريكا دعا مي كنند.

سردار نقدي روحيه حقيقت جو و عدالتخواهي را از خصوصيات بارز ملت ايران برشمرد و افزود: رئيس جمهور آمريكا هر چقدر هم پيام بدهد و ظاهرسازي كند ملت ايران فريب اين تظاهر را نخواهد خورد.

وي تغيير واقعي رويه آمريكا در تعامل با مردم دنيا را خواستار شد و گفت: دولت آمريكا بايد دست از زورگويي و ظلم و جنايت عليه مردم دنيا بردارد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين بيان كرد: ما تا آخر ايستاده ايم و تا نابودي كاخ سفيد و پايان يافتن حضور صهيونيست ها در منطقه، مقاومت خواهيم كرد.

سردار نقدي در پايان سخنان خود، خطاب به رئيس جمهور آمريكا اظهار داشت: ملت ايران در پاسخ تهديد رئيس جمهور آمريكا در پيام نوروزي مي گويد: اگر بخواهي به زورگويي ها و شيطنت هايت عليه ملت ايران ادامه بدهي، كاخ سفيد را بر سرت خراب خواهيم كرد.