مدیر شعبه بیمه تأمین اجتماعی شهرستان هرسین:

ارتقاء سطح شعبه تآمین اجتماعی هرسین به سطح 4 / اینترنتی شدن 90درصد سوابق بیمه شدگان شهرستان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15381|15:01 - 1393/11/26
نسخه چاپی
ارتقاء سطح شعبه تآمین اجتماعی هرسین به سطح 4 / اینترنتی شدن 90درصد سوابق بیمه شدگان شهرستان
مدیر بیمه تأمین اجتماعی شهرستان هرسین گفت:با توجه به میزان خدمات دهی به بیمه شدگان و همچنین افزایش تعداد بیمه شده با موافقت مدیر عامل محترم سازمان این شعبه از تیپ 5به تیپ 4ارتقاء یافت.

فریبرز قاسمی مدیر بیمه تآمین اجتماعی شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهبا اشاره به عملکرد این مدیریت در سال جاری اظهار داشت  در حال حاضر با تعداد ده پرسنل در حال انجام خدمات به بیمه شدگان،بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در شهرستان هرسین می باشد.
وی:تعداد کل بیمه شدگان شهرستان را 17302نفر با 410پرونده فعال عنوان کرد و افزود از این تعداد 5955بیمه شده اصلی ومابقی بیمه شده تبعی می باشدو تعداد510نفر نیز مستمری بگیر این شعبه می باشند.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان بیشترین سطح بیمه شده را مربوط به شرکت ها و کارخانجات دانشت و خاطرنشان کرد از جمله کارگاههایی که بیشترین بیمه شده را دارند می توان به  شرکت کرپ ناز،جهان فولاد معادن سنگ و سنگبری ها و شرکت درجام اشاره کرد.
قاسمی در ادامه میزان دریافتی مستمری بگیران و بازنشستگان را تا پایان دیماه امسال 38398000000ریال عنوان کرد و اظهار داشت در این راستا بابت کمک های کوتاه مدت شامل غرامت دستمزد ایام بیماری، مقرری بگیران بیمه بیکاری، ایام بارداری و ...مبلع 3315000000ریال تا کنون پرداخت گردیده است.
وی با اشاره به عملکرد مناسبت این مدیریت در سال جاری گفت با توجه به میزان خدمات دهی به بیمه شدگان و همچنین افزایش تعداد بیمه شده با موافقت مدیر عامل محترم سازمان این شعبه از تیپ 5به تیپ 4ارتقاء یافت.
از جمله برنامه های در دست انجام این شعبه را اینترنتی کردن لیست های حق بیمه کارفرمایان و همچنین ثبت اینترنتی حق بیمه مشاغل آزاد و اختیاری و کارگران ساختمانی است که 90درصد این کار انجام شده و و اجرای این کار موجب سهولت انجام پرداخت حق بیمه و مراجعات به این شعبه می باشد.