حضور همه سلایق در انتخابات موجب خلق حماسه سیاسی می شود

کد خبر: 1315|19:50 - 1392/03/06
نسخه چاپی
<b>پایگاه خبری دیوانگاه: عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است، حضور تمامی سلایق سیاسی اعم از اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقل ها در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موجب خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه جاری خواهد شد.</b>

به گزارش خبرنگار دیوانگاه به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاهحجت الاسلام ˈوحید احمدی گفت: هر چه حضور مردم در این دوره از انتخابات گسترده تر باشد، مصونیت کشورمان در صحنه بین الملل بیشتر می شود و به دنبال آن استحکام بین المللی ایران در جهان افزایش خواهد یافت.


نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، اظهار کرد: هر چه این انتخابات کم رنگ تر باشد، دشمن به اهداف شوم خود علیه مصالح کشورمان نزدیک تر خواهد شد.

وی گفت: اما تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی ایران نشان داده که ملت ایران همواره در صحنه های مختلف سیاسی، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است و در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر، این مهم را به انجام خواهد رساند.

این نماینده مجلس همچنین از حمایت دشمنان نظام از برخی کاندیداهای انتخابات یازدهم به عنوان پلی برای نیل به اهداف ضد ایرانی آنان یاد کرد و گفت: روند کنونی این انتخابات تا حدود زیادی دشمنان را ناامید کرده است.

وی در پایان روز 24 خرداد سال جاری ( روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ) را روز خلق حماسه سیاسی مدنظر رهبری خواند و افزود: پیش بینی می شود این دوره از انتخابات با حضور هرچه گسترده تر مردم نسبت به دوره های پیشین برگزار شود./ب