بزرگ‌ترين پارکينگ طبقاتي غرب کشور در کرمانشاه

کد خبر: 1309|18:40 - 1392/03/05
نسخه چاپی
<b>پایگاه خبری دیوانگاه: ساخت بزرگترین پارکینگ طبقاتی در کرمانشاه در دست اجرا است.&nbsp;<span lang=\"AR-SA\"></b></span>


به گزارش خبرنگار دیوانگاه به نقل از باشگاه خبرنگاران کرمانشاهمديرعامل سازمان بهسازي و نوسازي بافت فرسودهکرمانشاه با بيان اينکه در حال حاضر تعداد 7 پروژه پارکينگ طبقاتي در خيابان مدرسدر دست اجراست، گفت: يکي از اين پروژه ها پارکينگ طبقاتي بيستون است که به اتمامرسيده و به‌ زودي مورد بهره‌برداري رسمي قرار خواهد گرفت و تعداد شش پروژه ديگر نيزدر حال بررسي و عمليات ساختماني است.


بهراماسماعيلي با بيان اينکه احداث پارکينگ طبقاتي در کرمانشاه نقش مهمي در کاهش ترافيکبه‌ خصوص در مرکزيت شهر دارد، افزود: افتتاح پارکينگ‌هاي طبقاتي موجب کاهش مشکلکمبود فضاي پارک براي خودروها در خيابان مدرس و رفع سد معابر خواهد شد.
به گفتهوي پارکينگ طبقاتي بيستون با رعايت کامل استانداردها و به صورت مکانيزه ساخته شده وامکاناتي همچون آسانسور به‌ منظور رفاه حال همشهريان را داراست.
مديرعامل سازمانبهسازي و نوسازي بافت فرسوده افزود: پارکينگ طبقاتي در زميني بيش از 2 هزار مترمربع و زيربناي 14 هزار متر مربع در چهار طبقه با ظرفيتي بالغ بر 350 اتومبيل احداثشده است./ب