ملت ایران پله های ترقی را با معنویات طی می کند/ رد صلاحیت شدگان در عرصه های دیگر به کشور خدمت کنند

کد خبر: 1306|14:58 - 1392/03/03
نسخه چاپی
<div align=\"right\"><b>پایگاه خبری دیوانگاه: امام جمعه هرسین گفت: اگر ملت ما پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی می کند به برکت معنویات است.<br /> </b></div>
به گزارش خبرنگار دیوانگاه به نقل از خبرنگارمرصاد، حجت الاسلام باقری درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان هرسین، ضمن تبریک میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: طواف کعبه بدون ولایت علی بیهوده است و کسی که توجهی به ولایت ندارد مانند این است که گهواره آماده کرده باشد ولی بچه‌ای درون آن نباشد.

امام جمعه هرسین با بیان اینکه کتاب نهج البلاغه برادر کتاب قرآن است، گفت: نه تنها شیعه بلکه اهل سنت نیز از این کتاب بهره می برند.

باقری افزود: ما باید به هیج وجه قرآن را غریب نپنداریم و دستورات قرآن را در زندگی ترویج بدهیم.

وی در ادامه در خصوص سال‌روز فتح خرمشهر تصریح کرد: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش ها و ایثارگری هاست. این مسائل است که برای ما ارزش دارد.

باقری افزود: عامل اصلی در فتح خرمشهر مقاومت و ایستادگی و کوتاه نیامدن ملت ایران در برابر ظلم و زورگویی بود که باعث حماسه سازی و افتخار آفرینی شد.

وی تاکید کرد: اگر ملت ما پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی می کند به برکت معنویات است.

خطیب جمعه شهرستان هرسین ادامه داد: روزبه روز هجمه های دشمنان علیه کشورمان بیشتر می شود و گاهی فریب خوردگان داخلی با همراهی دشمنان در دلسرد نمودن مردم در پای صندوق های رای و ناامید ساختن مردم به آینده درخشان انقلاب جمهوری اسلامی ایران فعالیت گسترده ای را برنامه ریزی کرده اند که با شور و شعور حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و توانمند حربه های دشمنان خنثی می شود.

وی با اشهر به تایید صلاحیت کاندید های ریاست جمهوری گفت: باید به تصمیم شورای نگهبان احترام گذاشت و کسانی که عدم صلاحیت آنان مشخص شده، صلاحیت اداره دیگر پست ها را دارند و می توانند به کشور خدمت کنند.