با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح حربه های دشمنان خنثی می شود

کد خبر: 1260|16:54 - 1392/02/27
نسخه چاپی
<div align=\"right\"><span lang=\"AR-SA\" style=\"font-family: \'Tahoma\',\'sans-serif\'; font-weight: bold;\">پایگاه خبری دیوانگاه: </span><span lang=\"FA\" style=\"font-family: \'Tahoma\',\'sans-serif\'; font-weight: bold;\">حجت الاسلام باقری گفت: حربه های دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری ایران بسیار است که با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح خنثی شده و بار دیگر دشمنان خواهند فهمید در برابر ملت با بصیرت و ولایی ایران نمی توان اقدامی علیه این کشور انجام داد.</span></div>
به گزارش خبرنگار دیوانگاهحجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی تصریح کرد: یکی از نشانه های با تقوا بودن مردم شهرستان هرسین داشتن لقب دارالمونین است که باید مردم این تقوای اجتماعی را حفظ کنند.

وی در ادامه ضمن دعوت کردم مردم در برگزار دعای ندبه گفت: برگزاری دعای ندبه مقدمه ی ظهور امام زمان (عج) است.

امام جمعه هرسین در خصوص خیرات اموات خاطر نشان کرد: قصد ما از برداشتن رسومات غلط خیرات این نبود که دیگر خیرات ندهیم بلکه خیرات را در امورات معنوی و کمک به مستضعفان و نیازمندان هزینه کنید.

خطیب شهرستان هرسین با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها اظهار داشت: بفرموده مقام معظم رهبری یک انتخاب یک روزه یک انتخاب چند ساله است که اگر صحیح نباشد گریبانگیر نسل های بعدی می شود که باید مراقب باشیم که به چه کسی رأی بدهیم و انتخاب کنیم.

وی در ادامه افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تبلیغ و دلسرد نمودن مردم در انتخابات فعالیت گسترده ای را آغاز نموده و می گویند با رأی دادن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دگر حل نخواهد شد لذا رأی دادن چه ثمره ای دارد که لازم است که باید هوشیار باشیم و در حمایت از نظام و ملت با حضور حداکثری و حماسی در پای صندوق های رأی مشت محکمی به دشمنان بزنیم.

وی در ادامه فزودند: حربه های دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری ایران بسیار است که با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح خنثی شده و بار دیگر دشمنان خواهند فهمید در برابر ملت با بصیرت و ولایی ایران نمی توان اقدامی علیه این کشور انجام داد.

وی در ادامه در باره تاثرات انتخاب فرد اصلح خاطر نشان کرد: فردی را انتخاب کنیم که از قانون تبعیت داشته و به فکر مردم و هدفش هدف امام، رهبری و شهدا باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: مراقب شعار های بیهوده و وعده و وعید های دروغی بعضی از کاندیدهای ریاست جمهوری و شوراها باشیم که چنین افرادی صلاحیت اداره کشور را ندارند و بفکر مردم نیستند.

وی در ادامه از تشکیل بنیاد مهدی موعود در شهرستان هرسین خبر داد و افزودند: به لطف خداوند فعالیت این بنیاد بزودی آغاز می گردد.

حجت الاسلام باقری با توجه به نزدیک شدن ایام اتکاف مردم را به ثبت نام فراخواند.


    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد