تیم فوتبال پیشکسوتان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت

کد خبر: 1241|19:35 - 1392/02/23
نسخه چاپی
<div class=\"DetailsText\"> <div align=\"right\" class=\"ToolsHolder\"><b>پایگاه خبری دیوانگاه؛ تیم پیشکسوتان زنده یاد محمد تیموری کرمانشاه با برد خود در مسابقات منطقه ای غرب کشور با شش امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان راه یافت. </b> </div> </div>

به گزارش خبرنگار دیوانگاه به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات در شهر ایلام و با شرکت تیم های کردستان، ایلام و کرمانشاه به صورت دوره ای برگزار شد تیم نماینده استان کرمانشاه با کسب پیروزی چهار بر یک مقابل کردستان و یک بر صفر برابر ایلام میزبان مسابقات با شش امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله ی دوم مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان راه یافت.

همچنین تیم فوتسال شاهین در هفته ی هشتم لیگ دسته دوم باشگاه های ایران در سالن قمر بنی هاشم (ع) کرمانشاه میزبان تیم آذررخش بندرعباس بود که دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند و تیم شاهین در هفته ی پایانی دور رفت در شهر کرد مقابل مقاومت چهارمحال بختیاری قرار می گیرد.

مسابقات فوتسال زیرگروه لیگ باشگاه های استان کرمانشاه با شکست چهار تیم به صورت دوره ای در شهر های جوانرود و ثلاث باباجانی برگزار شد که در پایان تیمهای فولاد گیلان غرب با 9 امتیاز، میلاد جوانرود با 6 امتیاز، ثلاث باباجانی با سه امتیاز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول فوتسال استان کرمانشاه را دریافت کردند.

همچنین تیم فوتسال بانوان استان کرمانشاه  با شرکت پنج تیم به صورت دوره ای در سالن شهید چمران جوانرود برگزار شد و در هفته ی اول این نتایج به دست آمد؛ تایپ پرشین کرمانشاه چهار، هیات فوتبال روانسر سه،  هیات جوانرود دو، هیات هرسین صفر، تایپ پرشین کرمانشاه چهار، هیات هرسین یک، هیات جوانرود دو، هیات گیلانغرب پنج.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد