اولویت کاری دولت آینده باید مبارزه با گرانی باشد

کد خبر: 1229|16:51 - 1392/02/21
نسخه چاپی
<div align=\"right\"><b>رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مبارزه با گرانی و کنترل قیمت‌ها در یک سطح معمول باید مهمترین اولویت کاری دولتی باشد که قرار است روی کار بیاید. </b></div>

به گزارش خبرنگار دیوانگاه به نقل از گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛حجت الاسلام وحید احمدی  به ایسنا گفت:مجوع اتفاقاتی که در آینده برای مردم رخ می دهد بستگی به صفات و ویژگی‌های دولتی دارد که در انتخابات اخیر روی کار می آید، پس باید تلاش کنیم انتخابی شایسته داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اولویت کاری دولت آینده باید بر اساس ضروریات زندگی مردم باشد، افزود: مهمترین مشکل فعلی مردم گرانی کالاهاست که دولت باید تلاش کند قیمت‌ها را در یک سطح معمول و مناسب نگه دارد.

این نماینده مجلس، رسیدگی به مشکلات جوانان خصوصا مشکل اشتغال و ازدواج را از دیگر موضوعاتی دانست که دولت باید آن‌ها را مد نظر قرار دهد.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، دولت آینده باید رونق تولید را هم در دستور کار قرار دهد تا مشکل بیکاری نیز تا حدودی مرتفع شود.

احمدی تصریح کرد:دولت آینده باید استکبارستیز باشد و علاوه بر اینکه توان ایستادن در برابر زورگویی دشمنان را داشته باشد، بتواند عزت و غرور ملت ایران را نیز احیا کند.

وی ساده زیستی، عدالت محوری، توجه به مناطق محروم، قانون‌گرایی و ممناعت از نفوذ جریان‌هایی خاص را از دیگر موضوعاتی دانست که دولتی که روی کار می‌آید باید به آن ها توجه کند.

نماینده کنگاور،صحنه و هرسین با اشاره به اینکه دولت باید در جهت ثبات برنامه‌ها و قوانین و همچنین برنامه‌ریزی کارشناسی شده گام بردارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات سرمایه‌گذاری و تجارت کشور به دلیل ثابت نبودن قوانین است.

احمدی مجموعه مقررات ثابت را لازمه سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی برای کشور دانست که دولت باید آن را در دستور کار قرار دهد.

وی هماهنگی سه قوه را لازمه پیشرفت و رشد سریع کشور دانست و افزود: دولتی که روی کار می آید باید تعامل مناسبی با قوای مقننه و قضاییه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه یادآوری کرد: هر سه قوه باید در عین عمل به وظایف خود با سایر قوا همکاری و همدلی داشته باشند و به علاوه هریک استقلال خود را حفظ کنند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد