اگر اسلام قدرت نداشت ایران این همه دشمن نداشت

کد خبر: 1144|21:07 - 1392/02/13
نسخه چاپی
<p align=\"right\" dir=\"RTL\"><b>امام جمعه شهرستان هرسین گفت: اگر اسلام قدرت نداشت ایران اسلامی این همه دشمن نداشت.</b><span dir=\"LTR\"></span></p>
به گزارش خبرنگار دیوانگاه حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی تصریح کرد: نمازی که با خلوص و صحت اقامه شود انسان را از گناه باز می دارد.

وی افزود: یاد خدا مقدمه فکر است و فکر انگیزه عمل است و بنا به روایتی از امام علی (ع) نماز، اخلاق زشت از جمله غرور و تکبر و شرک را از بین می برد.

وی افزود: اگر کسی حج نرفت و روزه و زکات نداشت بدهد ایرادی ندارد ولی نماز تا وقتی که فرد در این دنیا زندگی می کند باید جدی گرفته و اقامه شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی نماز ما مورد قبول خداوند قرار می گیرد که در رفتار و کردکار ما تغییری اعمال شود و بهتر است که همیشه نماز را با جماعت و سر وقت خوانده شود.

امام جمعه شهرستان هرسین با الگو پذیری مردم از رفتار مسئولین اظهار داشت: علما و نخبگان و مسئولین باید مراقب اعمال خود باشند که خدایی نکرده رفتار ناپسندی سرنزند که مردم نگاه شان به سوی مسئولین است.

وی با توجه به انتخابات 24 خرداد که بسیار حساس و سرنوشت ساز است تصریح کرد: به لطف خدا بنا بر گفته های رهبر معظم انقلاب، حماسه سیاسی خلق کردن بخشنامه ای نیست و بلکه از قلب و اعتقادات مردم سرچشمه می گیرد و اگر چنین نباشد یعنی مقبولیت مردم از نظام و اعتقاد به شهدا و رهبرمان کم شده که خوشبختانه مردم در تمامی عرصه حماسه ساز و پشتبان نظام و ولایت اند.

وی افزود: بیداری که در کشور ها رخ داده به برکت مقاومت مردم و رهبری عالمانه مقام معظم انقلاب رهبریست.

وی افزود: اگر اسلام قدرت نداشت ایران اسلامی این همه دشمن نداشت.

وی خطاب به افرادی که کاربلد و توانایی مدیریت و اداره کشور را دارد توصیه نمود که در این انتخابات ثبت نام کنند.