در ادامه ویسی معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش ضمن تشریح برنامه ها و عملکرد شش ماهه دوم آموزشی پیام دکتر محبی مدیر کل آموزش و پرورش استان را خطاب به دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان هرسین قرائت کرد.
حجت الاسلام دیباجی از اساتید حوزه علمیه قم در ادامه مراسم مطالبی را در زمینه علم آموزی و روش صحیح آن بیان نمود و اظهار داشت اگر مردم در دوره ای دارای علم شوند دچار پویایی می شوند،فقط باید مواظب باشیم که شبه علم را به جای علم به ما غالب نکنند و این یکی از آفت های علم و کسانی است که اینگونه علم را تبلیغ می کنند.
وی در ادامه افزود ستارگانی از علم در این شهرستان پرورش یاقته اند و دارای مقامات علمی شده اند و این ارزشمند است،علم برای ما ارزشمند است و تمام دستورات دینی ما بر پایه بالا بردن علم است.
اجرای سرود ، و موسیقی سنتی و نمایش طنز واز دیگر برنامه های متنوع در این مراسم بود.

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد