امشب آغاز بهار کردی است

کد خبر: 7830|04:57 - 1392/12/01
نسخه چاپی
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span> در منطقه ما زمستون به دو تا چله تقسیم میشه که یکی چله بزرگه و دیگری چله کوچیکه است
دیوانگاه به نقل از وبلاگ شهر من هرسین،در منطقه ما زمستون به دو تا چله تقسیم میشه که یکی چله بزرگه و دیگری چله کوچیکه است.چله بزرگه از ابتدای دیماه وشب یلدا شروع میشه وتا دهم بهمن ادامه داره وبعداز اون یعنی یازدهم بهمن تا سی ام بهمن چله کوچیکه با سرمای خودش خودنمایی میکنه.همونطوری که گفتم چله کوچیکه فقط بیست روز عمر داره که امشب آخرش بود واز فردا بهار کردی شروع میشه.
پیشاپیش بهارتون مبارک

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد