دیوانگاه به نقل از وبلاگ شهر من هرسین،در منطقه ما زمستون به دو تا چله تقسیم میشه که یکی چله بزرگه و دیگری چله کوچیکه است.چله بزرگه از ابتدای دیماه وشب یلدا شروع میشه وتا دهم بهمن ادامه داره وبعداز اون یعنی یازدهم بهمن تا سی ام بهمن چله کوچیکه با سرمای خودش خودنمایی میکنه.همونطوری که گفتم چله کوچیکه فقط بیست روز عمر داره که امشب آخرش بود واز فردا بهار کردی شروع میشه.
پیشاپیش بهارتون مبارک
امشب آغاز بهار کردی است
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span> در منطقه ما زمستون به دو تا چله تقسیم میشه که یکی چله بزرگه و دیگری چله کوچیکه است
آخرین مطالب
- ■مذاکره به معنای یک امر مقبول طرفینی ست نه پذیرفتن خواسته های دشمن
- ■آئین سنتی مذهبی تعزیه خوانی در هرسین برگزار شد
- ■عزاداری مردم دارالمومنین هرسین در عاشورای حسینی+عکس و فیلم
- ■مراسم شب تاسوعای حسینی در هرسین+فیلم
- ■با الگوی جنگ شناختی ترامپ آشنا شوید
- ■افشای پشت پرده مذاکرات ایران و آمریکا توسط والاستریت ژورنال
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین
- ■اقامه عزای حسینی در ششمین شب از ماه محرم در هرسین
- ■خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
پربیننده ترین ها
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■مراسم شب تاسوعای حسینی در هرسین+فیلم
- ■با الگوی جنگ شناختی ترامپ آشنا شوید
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین
- ■افشای پشت پرده مذاکرات ایران و آمریکا توسط والاستریت ژورنال
- ■آئین سنتی مذهبی تعزیه خوانی در هرسین برگزار شد
- ■عزاداری مردم دارالمومنین هرسین در عاشورای حسینی+عکس و فیلم
- ■مذاکره به معنای یک امر مقبول طرفینی ست نه پذیرفتن خواسته های دشمن

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد