مسابقات هنر های تجسمی در هرسین برگزار شد.

کد خبر: 7470|03:36 - 1392/11/15
نسخه چاپی
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه: </span>صبح امروز با همکاری مسئول پرورشی،فرهنگی آموزش و پرورش مسابقات هنر های تجسمی در شهرستان هرسین برگزار شد.<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br />
به گزارس خبرنگار دیوانگاه،خانم قبادی کارشناس پرورشی آموزش و پرورش شهرستان هنر های تجسمی را از جمله نقاشی ،طراحی،خوشنویسی،مجسمه سازی،کار با آینه و...عنوان کرد و افزود گاهی به آنها هنرهای بصری و دیداری هم گفته می شود که می تواند تا حد زیادی در درک کردن جهان بصری مؤثر باشد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را تعیین نفرات برترجهت اعزام به مسابقات استانی که اوایل اسفند ماه برگزار می شود عنوان کرد.   















    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد