مسابقات چهار جانبه کشتی آزاد در هرسین برگزار شد

کد خبر: 7402|17:05 - 1392/11/11
نسخه چاپی
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span> عصر امروز با حضور چهار تیم از شهرستانهای تویسرکان،اسلام آبادغرب، هرسین و کرمانشاه مسابقات چهار جانبه کشتی آزاد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت کشتی در شهرستان هرسین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دیوانگاه،این مسابقات به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و در رده سنی بزرگسالان بین تیم های شرکت نفت کرمانشاه با اسلام آباد غرب و تیم های تویسرکان با شهرستان هرسین برگزار شد که در نهایت تیم های شرکت نفت کرمانشاه با شهرستان هرسین به فینال این مسابقات راه یافتند که در نهایت تیم کشتی آزاد شرکت نفت کرمانشاه قهرمان مسابقات شد و تیم کشتی شهرستان هرسین به نایب قهرمانی بسنده کرد.
یونس بختیاری مدیر گرو تربیت بدنی دانشگاه آزاد شهرستان هرسین و مسئول برگزاری این مسابقه در پایان این مسابقات اظهار داشت با توجه به استقبال پرشور مردم شهرستان از این مسابقات در نظر داریم که در مراسمات آینده مسابقاتی را برگزار کنیم.




















    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد