<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span> صبح امروز مراسمی تحت عنوان بصیرت و ولایتمداری با حضور امام جمعه شهرستان
هرسین و امام جمعه بیستون و با حضور طلاب و روحانیون حوزه های علمیه
خواهران و برادران در دفتر امام جمعه شهرستان هرسین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام ضیغمیان امام جمعه بیستون در این مراسم فراموش کردن یاد خدا را ریشه همه گرفتاریها دانست و اظهار داشت ذکر خدا آن توجهی است که انسان را از گناه و عصیان باز می دارد.
وی افزود در وادی رفاقت می گویند دوست خوب آن است که انسان را یاد خدا بیاندازد،یعنی در حضور او مرتکب گناه نشویم.
حجت الاسلام ضیغمیان اظهار داشت نهم دی یوم الله شد به خاطر اینکه حرکت نهم دی از مصادیق یاد خدا بود و مردم در مقابل باطل ایستادند و از ولایت دفاع کردند.




نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد