هفته عقیدتی سیاسی سپاه درهرسین گرامی داشته شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31736|14:59 - 1403/02/11
نسخه چاپی
هفته عقیدتی سیاسی سپاه درهرسین گرامی داشته شد
مراسم گرامیداشت مقام و منزلت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقيدتی سیاسی در سپاه و روزمعلم در صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،مراسم گرامیداشت مقام و منزلت استاد شهید مرتضی مطهری هفته عقيدتی سیاسی ومعلم با حضور امام جمعه هرسین و بیستون، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ، مسؤلین ادارات، کارکنان‌ سپاه هرسین، بسیجیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه هرسین در صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد.

 

سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و حاضرین در مراسم از زحمات مدیر کل و پرسنل پتروشیمی کرمانشاه جهت برگزاری این جلسه تشکر کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته کارو کارگر  افزود: این انقلاب از روز اول بر اساس اسلام ناب بنا شده است و مهمترین موضوع در این مسیر تقویت بُعد اعتقادی و معنوی است.

 

وی تصریح کرد: هر کس در این مسیر قدم گذاشت و توانست قدمی برای انقلاب بردارد عاقبت به خیر شد که نمونه بارز  آن را می‌توان در شهدای ما مشاهده کرد.

 

حجت ااسلام و المسلمین شمس الله جلیلیان مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ص استان کرمانشاه در ادامه این مراسم اظهار داشت: علامه مطهري فقط مختص به معلم و مربی نیست، هر کسی که نسبت به جهاد تبیین دغدغه داشته باشد باید شهید مطهری را الگوی خود قرار دهد.

 

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ص استان کرمانشاه افزود: هر کسی در هر گوشه ای از دنیا درد اسلام را دارد باید سعی کند از این عالم ربانی بهره مند باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: از شاخصه های اصلی شهید مطهری ره اخلاص ایشان بود،  کسی که کارش برای خدا باشد و اخلاص داشته باشد تمام خصوصیات را دارد، شهید مطهری بر اعتقاد خود راسخ  بود.

 

شمس الله جلیلیان اظهار داشت: به فرموده شهید مطهری ره، گاهی انسان کار را برای خود انجام می‌دهد که می‌شود نفس پرستی، گاهی انسان برای دیگران انجام می دهد که می‌شود دیگر پرستی، گاهی برای خود و دیگری است که می‌شود شرک ، ولی گاهی برای رضای خدا انجام می دهد که این می‌شود اخلاص.

 

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ص استان کرمانشاه افزود: شهید مطهری ره  بصیر و زمان شناس بود و بر اساس مقتضیات زمان رفتار می کرد، رمز موفقیت یک معلم و مربی و مسئول که میخواهد موفقیتی کسب کند باید شهید مطهری را الگوی خود قرار  دهد.

 

در پایان این مراسم از برترین‌های عقیدتی سیاسی مربیان عقيدتی، هادیان و رابطین نمایندگی در حوزه‌های مقاومت بسیج و فرماندهان برتر در سپاه تجلیل شد.