به گزارش خبرنگار دیوانگاه، ياور محمدي فرماندار در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در شهرستان هرسين ضمن ارزيابي اقدامات انجام گرفته در بحث مبارزه با مواد مخدر گفت آموزش و پرورش بهترين و مناسب ترين مكان براي مبارزه و پيشگيري از اين معضل است و مدارس بايد به سنگر مبارزه با اين پديده ضد اجتماعي تبديل شوند و استفاده از ظرفيت آموزش و پرورش جهت محور مبارزه و پايلوت ضروري به نظرمي رسد.
وی ادامه داد مسئولين امر بايد جامعه را نسبت به اين موضوع حساس كنند و براي همه خصوصاً دانش آموزان و والدين آنها نتايج اسف بار مصرف مواد مخدر را با استفاده از روشهاي نوين و مديرت هاي مدرن تبيين كرد بطوري كه به عنصري قوي و اثر گذار تبديل شود .
فرماندار هرسين تصريح كرد بايد فضاي ايجاده شده در مورد مبارزه با اين پديده شوم ضد انساني را تغيير داد و استفاده از كارشناسان مجرب ، به تصوير كشيدن سرنوشت و سرگذشت كساني كه از اين منجلاب نجات يافته اند و برگزاري همايشات دانش آموزي تحت عنوان مبارزه با مواد مخدر امري ضروري بنظر ميرسد.
محمدی در ادامه اظهار داشت سخنراني آسيب ديدگان مواد در جمع دانش آموزان و گوشزد آثار مخرب به آنان مي تواند فضا را به نفع جامعه اي سالم تغيير دهد.
وي افزود روي آوردن جوانان به استفاده از مواد روانگردان و مكمل هاي نيروزا يكي ديگر از موضوعاتي است كه بايد به جد مورد بحث و بررسي قرار گيرد و مقامات مربوطه خصوصاً اداره ورزش و جوانان و شبكه بهداشت و درمان شهرستان بايد پيگيري هاي لازم در خصوص معرفي آثار مخرب و طولاني مدت اين مكمل ها براي نسل جوان بعمل آورند و برخورد قضايي با عرضه كنندگان اين مواد صورت گيرد .
فرماندار شهرستان تأكيد كرد آنچه ما امروزه از معتادان به عينه تماشاگر آن هستيم شايد گوشه اي از اين فلاكت باشد و آشكار كردن زواياي پنهان آن بايد براي همه به طرق گوناگون معرفي شود و روشهاي سنتي آشنايي افراد جامعه با آثار منفي مصرف مواد مخدر كنار گذاشته شود .
محمدي در پايان گفت يكي ديگر از درجات مبارزه با مصرف مواد مخدر كمك همه جانبه به نجات يافتگان از مواد است و انهدام گروهها و عرضه كنندگان مواد مخدر باعث كاهش آمار معتادان خواهد شد.
برگزاري جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در هرسين/یاور محمدی: آموزش و پرورش بهترين و مناسب ترين مكان براي فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر است
فرماندار هرسين در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: آموزش و پرورش بهترين و مناسب ترين مكان براي مبارزه و پيشگيري از اين معضل است و مدارس بايد به سنگر مبارزه با اين پديده ضد اجتماعي تبديل شوند
آخرین مطالب
- ■آئین سنتی مذهبی تعزیه خوانی در هرسین برگزار شد
- ■عزاداری مردم دارالمومنین هرسین در عاشورای حسینی+عکس و فیلم
- ■مراسم شب تاسوعای حسینی در هرسین+فیلم
- ■با الگوی جنگ شناختی ترامپ آشنا شوید
- ■افشای پشت پرده مذاکرات ایران و آمریکا توسط والاستریت ژورنال
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین
- ■اقامه عزای حسینی در ششمین شب از ماه محرم در هرسین
- ■خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
- ■ایستگاه جاسوسی آمریکا در شمال ایران
پربیننده ترین ها
- ■اقامه عزای حسینی در ششمین شب از ماه محرم در هرسین
- ■ایستگاه جاسوسی آمریکا در شمال ایران
- ■خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین
- ■با الگوی جنگ شناختی ترامپ آشنا شوید
- ■مراسم شب تاسوعای حسینی در هرسین+فیلم
- ■افشای پشت پرده مذاکرات ایران و آمریکا توسط والاستریت ژورنال
- ■آئین سنتی مذهبی تعزیه خوانی در هرسین برگزار شد
- ■عزاداری مردم دارالمومنین هرسین در عاشورای حسینی+عکس و فیلم

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد