پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:05 - 1403/07/07
با همت کتابداران پرتلاش /

" هرسین "شهرستان برتر در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی شد

شهرستان هرسین به عنوان " شهرستان برتر استان کرمانشاه در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی و فعالیت های شاخص فرهنگی " در ۶ ماهه اول سال جاری معرفی شد.

به گزارش دیوانگاه ،گردهمایی روسا کارشناسان و مسئولین کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه روز پنجشنبه ۵ مهرماه سال جاری با هدف برنامه ریزی و ارتقای شاخص های کتابخانه ای در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد.

 

 در این گرد همایی که با حضور رؤسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها، کارشناسان ، رابطین فرهنگی و مسئولین کتابخانه های عمومی استان برگزار گردید، " شهرستان هرسین " به عنوان " شهرستان برتر استان کرمانشاه در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی و فعالیت های شاخص فرهنگی " در ۶ ماهه اول سال جاری معرفی شد.

 

جناب آقای دکتر بهرامی، مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از  فاضل کرمی رئیس اداره و کارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی و فعالیت های شاخص فرهنگی تقدیر نمودند.

 

همچنین کتابخانه عمومی شهدای چهر به عنوان " کتابخانه برتر استان" انتخاب شد و از خانم ثریا چهری مسئول این کتابخانه تقدیر به عمل آمد.

 

 لازم به یادآوری است شهرستان هرسین دارای ۷ باب کتابخانه عمومی نهای و ۳ باب کتابخانه عمومی مشارکتی، ۹۰ هزار کتاب و منبع مطالعاتی بوده و بالغ بر ۷۰۰۰ نفر عضو فعال دارد.

 

 بدینوسیله از روسای محترم انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین و بخش بیستون، اعضای محترم انجمن ها، فعالین فرهنگی، خیرین حوزه کتاب و کتابخانه، مشتاقان و حامیان کتاب و کتابخوانی، جامعه کتاب خوان شهرستان، همکاران فعال و پر تلاشم در کتابخانه های عمومی و کلیه عزیزانی که به هر نحوی در ایجاد بستر مناسب جهت تسهیل دسترسی به امکانات و محصولات فرهنگی، ایجاد علاقه و انگیزه به فعالیت های هنری و آموزشی و تبلیغ و ترویج کتاب و کتابخوانی و اجرای برنامه های شاخص فرهنگی سهیم و اثرگذار بوده اند صمیمانه قدردانی نموده و برای کلیه عزیزان آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روز افزون دارم.