پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه10:44 - 1403/06/25
رئیس آموزش و پرورش هرسین:

حدود 900کلاس اولی وارد مدارس هرسین می شوند

رئیس آموزش و پرورش هرسین با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس، گفت: امسال 886 کلاس اولی وارد مدارس شهر هرسین و روستاهای تابعه می‌شوند.

بختیار وشنی رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین در گفتگو با خبرنگار  دیوانگاه اظهار داشت: امسال هم همچون سنوات قبل با هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی زمینه بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان هرسینی در مدارس فراهم شده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین افزود: در راستای ساماندهی مدارس، آسفالت حیاط 5مدرسه از محل اعتبارات نوسازی مدارس، خرید وسایل بازی با همکاری تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان، رنگ امیزی مدارس انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: در راستای اجرای شعار هیچ کلاس بدون معطم و هیچ معلم بدون کلاس نسبت به سازماندهی نیروی انسانی مورد نیاز اقدام شده و به لطف خدا در آغاز سال تحصیلی مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

 وشنی با اشاره به اینکه 236کلاس ابتدایی در مدارس شهرستان آماده حضور دانش آموزان هستند اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ جشن شکوفه ها در تاریخ سه شنبه 27شهریور1403  تعداد886نفر دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس هرسین می شوند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین در خصوص تعیین سرویس مدارس جهت دانش آموزان افزود: کار ساماندهی سرویس مدارس با شهرداری و تاکسیرانی است و متقاضیان سرویس مدارس باید با مراجعه به سامانه سپند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.