پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه20:13 - 1403/06/20

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در هرسین

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس ضمن تشریح برنامه های این هفته گفت: هر سال در هفته دفاع مقدس برنامه هایی جهت بهره مندی جامعه و به خصوص نسل جوان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت این ایام انجام می شود.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین، سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان هرسین در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع دفاع مقدس اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند: هشت سال دفاع مقدس مثل گنجینه ایست که هر چقدر از این گنجینه استخراج کنیم برکاتش و نور حماسهایی که در این هشت سال بوده در جامعه تلألو پیدا کرده و باعث  و رشد بالندگی می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: لذا هر سال در هفته دفاع مقدس برنامه هایی جهت بهره مندی جامعه و به خصوص نسل جوان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می شود. 

 

وی ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در هرسین تصریح کرد: این برنامه ها از یکم مهرماه با دیدار با امام جمعه محترم شهرستان آغاز می شود و در ادامه برنامه هایی همچون صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده معظم شهدا،غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از آزادگان سرافراز، نواختن زنگ مقاومت، ویزیت رایگان در مناطق محروم و برنامه های دیگر فرهنگی و ورزشی در هرسین برگزار می شود.

 

موسوی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال مختص کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه است لذا به تبع این موضوع ما باید یک یادواره شهدای شهرستانی در هرسین داشته باشیم که با توجه به در پیش بودن برنامه روز شهرستان در نظر داریم که یک برنامه کلی به نام روز شهرستان و یادواره شهدای شهرستان بصورت تجمیعی برگزار شود.