پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه10:31 - 1397/01/16
رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین:

جمع آوری 60معتاد متجاهر در ایام نوروز در هرسین

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین گفت: با توجه به تجربیات سال های گذشته ظرفیت امسال 30نفر در نظر گرفته شد که متأسفانه رعایت نشد و تعداد آنها به 60نفر افزایش یافت که همه آنها جمع آوری و در 2کمپ در شهرستان هرسین نگهداری شدند.

علی حسن نظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص اقدامات انجم شده در ایام نوروز اظهار داشت: هر سال با نزدیک شدن به عید نوروز و جهت ایجاد و امنیت روانی برای شهروندان و مطالبات آنها اداره بهزیستی طرح هایی را در نظر میگیرد که از آنجمله می توان به جمع اوری و نگهداری معتادین متجاهر اشاره کرد.

 

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در این ایام چهره شهر زیبا باشد و گردشگران بتوانند حساس آرامش کنند این طرح در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات سال های گذشته ظرفیت امسال 30نفر در نظر گرفته شد که متأسفانه رعایت نشد و تعداد آنها به 60نفر افزایش یافت که همه آنها جمع آوری و در 2کمپ در شهرستان هرسین  نگهداری شدند.

 

نظری در ادامه اظهار داشت: در کمپ ها تلاش بر این است تا با جداسازی و تربیت و آموزش و مراقبت صحیح سعی کنیم این افراد با سلامت و پس از گذراندن یک دوره 45روزه به دامن جامعه برگردند.

 

وی در پایان افزود:  جا دارد از زحمات مدیر کل بهزیستی استان، فرماندار، دادستان و نیروی انتظامی هرسین که ما را در انجام این برنامه یاری کرده اند تشکر کنم.