پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:58 - 1396/03/09
ستاد برداشت غلات و كلزا در شهرستان هرسين برگزار شد/

امیر شاه آبادی: لزوم برنامه ریزی ادارات مرتبط جهت تسریع در امر خرید و پرداخت به موقع وجه گندم

با توجه به نزدیک شدن زمان برداشت غلات و كلزا جلسه اي در اين راستا با حضور فرماندار و ديگر اعضاي جلسه در محل فرمانداري شهرستان هرسين برگزار گرديد.

به گزارش دیوانگاه، با توجه به نزدیک شدن زمان برداشت غلات و كلزا جلسه اي در اين راستا  با حضور فرماندار و ديگر اعضاي جلسه در محل فرمانداري شهرستان هرسين برگزار گرديد.

 


 در این جلسه امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين طي سخناني با اشاره به راهبردها و خط مشي هاي دولت در راستاي حمايت از بخش كشاورزي اظهار داشت : نگاه دولت در  مديريت بخش كشاورزي افزايش بهره وري ، كاهش واردات و افزايش صادرات است .

 


وی در اين جلسه بر برنامه ریزی و پیگیری ادارات مرتبط در خصوص تسریع در امور خرید و پرداخت به موقع وجه گندم جهت رضايتمندي کشاورزان تأکید داشت.

 


فرماندار هرسين تصریح کرد : در شهرستان هرسين انواع فرآورده‏ هاي دامي و بیش  از30  نوع  محصول كشاورزي توليد مي‏ شود كه اين ميزان در سال گذشته 259316  تن انواع محصولات كشاورزي كه معادل 7 درصد كل توليدات استان است بوده است و تعدادي از اين محصولات از قبيل پياز، چغندرقند ، ذرت، گندم و جو از نظر كيفي و توليد در واحد سطح، شاخص می ‏باشند .

 


شاه آبادي در ادامه اظهار داشت : پيش بيني ميزان توليد گندم ، جو و كلزا در سالجاري به ترتيب 41320 تن ،8925 تن و593 تن مي باشد كه در 4 مركز خريد در سطح شهرستان جمع آوري مي شود.

 


 فرماندار هرسين همچنين در پايان سخنانش از مسئولین خواست كه در راستاي استاندارد سازي باسكول هاي مراكز خريد گندم ، حذف واسطه ها و جلوگيري از خروج غيرقانوني گندم در شهرستان اقدامات لازم را به عمل آورند.