پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:19 - 1395/11/28
شهردار هرسین :

در خصوص پارک شهر فقط یک موافقنامه به امضاء رسیده است/ پرداخت حقوق کارکنان شرکتی شهرداری به روز است

شهردار هرسین در خصوص اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری گفت: در حال حاضر فقط موافقت نامه ای در خصوص جذب اعتبارات صورت گرفته است که در این رابطه 3و نیم میلیارد تومان اختصاص داده شده و حدود یک و نیم میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی است که در صدد جذب سریعتر آن هستیم.

محمد کرم شیخی شهردار هرسیندر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری اظهار داشت: با وجود بارندگی های اخیر که مدتی برخی فعالیت ها را در سطح شهرستان متوقف کرد در حال حاضر اقداماتی در خصوص بهسازی معابر و جدول کاری کمربندی جنوبی شهرستان در دست انجام است.

 

وی افزود: طبق دستورالعمل های ارسال شده و علی رغم پیش رو داشتن ایام عید نوروز برنامه هایی همچون بازسازی المان ها و زیبا سازی شهر، نصب و رنگ آمیزی جداول، بحث سفره هفت سین و همچنین برنامه هایی در خصوص معرفی هرسین در دست اقدام داریم.

 

شهردار هرسین در خصوص وضعیت پارک شهر  و سراب هرسین خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط موافقت نامه ای در خصوص جذب اعتبارات صورت گرفته است که در این رابطه 3و نیم میلیارد تومان اختصاص داده شده و حدود یک و نیم میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی است که در صدد جذب سریعتر آن هستیم.

 

شیخی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه برخی از درختان سراب هرسین بر اثر تخریب های صورت گرفته در حال افتادن هستند که این موضوع را با کانون کارشناسان استان در جریان گذاشته ایم و قرار شده که چند نفر برای تعیین تکلیف این درختان بفرستند.

 

وی افزود: حقوق کارکنان شرکتی شهرداری به روز است و تا بهمن ماه پرداخت شده است و در تلاشیم که بتوانیم با کمک درآمدهای جاری شهرداری حقوق اسفند ماه و عیدی کارگران را پرداخت کنیم.

 

شهردار هرسین در خصوص پرونده قطع درختان پارک شهر و سراب هرسین تصریح کرد: این پرونده در دادگستری مفتوح است ولی هنوز حکمی در این خصوص صادر نشده است.