پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه07:41 - 1392/12/15

غرص1400اصله نهال توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین

<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه: </span>صبح امروز با حضور مسئولین و به همت ادراه منابع طبیعی و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان غرص1400اصله نهال در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی هرسین انجام شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، دکتر نادری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین ضمن تشکر از حضور مسئولین در مراسم اظهار داشت توجه و اهمیت به بحث منابع طبیعی در جهان امروز یک ضرورت است و ما هر کدام با کاشت یک درخت می توانیم در حفظ و حراست از این منابع خدادادی و اشاعه این فرهنگ به نسل های بعد تأثیر گذار باشیم.
پورعاطفی مدیر منابع طبیعی شهرستان طبیعت را یک موهبت خداوندی دانست که در اختیار بشر قرار داده شده و باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم.
وی در ادامه فواید منابع طبیعی را یادآور شد و افزود پایین رفتن سطح آب های زیرزمینی باعث تخریب طبیعت شده است و ضررهای این مصیبت را فقط وجود منابع طبیعی بیشتر می تواند جبران کند.
در ادامه نوری بخشدار مرکزی شهرستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث ریزگردها اظهار داشت چیزی که نسل ها را تحدید می کند آلاینده های موجود در هوا می باشد و متأسفانه در سال های خیلی دور با استفاده بی رویه و غیر اصولی از منابع طبیعی باعث تخریب آن شده اند و انشاءالله اگر توجه ویژه ای به بحث درخت کاری شود می توان تا حدودی این ضعف را جبران کرد.


غرص1400اصله نهال توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین
غرص1400اصله نهال توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین
غرص1400اصله نهال توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین
غرص1400اصله نهال توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین
غرص1400اصله نهال توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین
غرص1400اصله نهال توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین
غرص1400اصله نهال توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین
غرص1400اصله نهال توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین