پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه07:01 - 1392/12/12

ایران از هیچ حق فطری برای غنی‌سازی براساس ان‌پی‌تی برخوردار نیست/ ایران دلیلی برای فعالیت فردو و اراک ندارد