به گزارش خبرنگار دیوانگاه، بهمن قربانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت با پیگیری های انجام شده و با تغییراتی که در وضعیت شبکه های دیجیتال داده شده است و با وجود اینکه 7میلیون بیشتر جهت مقاومتر بودن سیستم در برابر تغییرات آب و هوایی پرداخت کردیم متأسفانه شاهد مشکلاتی در زمینه پخش شبکه های دیجیتال بودیم.
وی در ادامه افزود تغییراتی مجددی در سیستم اعمال گردید و یک دستگاه گیرنده بزرگتر را نصب کردیم که با وجود این کارهای انجام گرفته ما الان در بعضی موارد فقط قطعی صدا را داریم که آن هم به دلیل مشکلاتی که سیستم دیجیتال در استان به وجود آمده باعث شد تا تقویت کننده های بیشتری اضافه کنند که این امر باعث می شود مشکلاتی هم که در سطح شهرستان وجود دارد مرتفع شود.
پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه06:48 - 1392/12/11
سیستم شبکه های دیجیتال در هرسین روز به روز بهتر می شود
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span> فرماندار شهرستان صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار دیوانگاه از بهبودی وضعیت شبکه های دیجیتال در هرسین خبر داد.<br />