پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه03:06 - 1392/12/08

حاتمی کیا: دعا می‌کردم \"چ\" ساخته نشود / چمران: امیدوارم خانواده شهدا همیشه از حاتمی کیا راضی باشند