پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:05 - 1392/12/02

مراسم روح بخش دعای ندبه در هرسین برگزار شد

<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه</span>: صبح امروز به همت هیئت امنای مسجد امام خمینی(ره) و با حضور پر شور مردم مراسم روح بخش دعای ندبه&nbsp; در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام قلعه بالایی بحث ذات البین را در میان مسلمین را مورد بحث قرارداد واظهار داشت ثواب آن در نزد خداوند از صدقه، نماز و  روزه هم بالاتر است.
وی در ادامه افزود انسان خوب است که اول بین خود وخداوند واهل بیت آشتی برقرار کند ما باید طبیب  باشیم و طبیبی که دوار باشد و ما این را در جامعه نداریم به خصوص ما در بحث محدویت طبیب دوار نداریم.

مراسم روح بخش دعای ندبه  در هرسین برگزار شد
مراسم روح بخش دعای ندبه  در هرسین برگزار شد
مراسم روح بخش دعای ندبه  در هرسین برگزار شد
مراسم روح بخش دعای ندبه  در هرسین برگزار شد
مراسم روح بخش دعای ندبه  در هرسین برگزار شد
مراسم روح بخش دعای ندبه  در هرسین برگزار شد