پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه
15:10 - 1392/11/17
دایی: آقایان نمی توانستید مشکل را حل کنید چرا آمدید؟خدا را شکر کسانی که خود را مالک پرسپولیس می دانند از جیب شان خرج نمی کنند