پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:13 - 1392/11/17

مسابقات نمایش صحنه ای و عروسکی در هرسین برگزار شد

<span lang=\"FA\" style=\"font-size:10.0pt;line-height: 115%;font-family:\'Tahoma\',\'sans-serif\';color:black;mso-themecolor:text1\"><span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span> صبح امروز مسابقات نمایش صحنه ای و عروسکی مرحله شهرستان در کانون نرگس<span style=\"mso-spacerun:yes\">&nbsp; </span>و با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان هرسین برگزار شد.</span>

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،این سری مسابقات به منظور گرامی داشت ایام مبارک دهه فجرانقلاب اسلامی و همچنین گسترش ارتقای فعالیتهای نمایشی به خصوص نمایش عروسکی انجمن های نمایش با هنرمندان این عرصهدر مرحله شهرستان برگزار شده و نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات استانی معرفی می شوند.