وی در ادامه افزود با توجه به اهمیت ایام الله دهه فجر بر اجرای هر چه بهتر برنامه ها بخصوص به صدا در آمدن زنگ مدارس در روزدوازده بهمن وراهپیمایی ایام الله 22بهمن که از اهمیت بالایی برخوردار است تأکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه07:49 - 1392/11/02
سومین جلسه معاونین پرورشی متوسطه در هرسین برگزار شد
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span> صبح امروز باحضور معاونت پرورشی آموزش و پرورش و کارشناسان فرهنگی هنری سومین جلسه معاونین پرورشی متوسطه پایه اول و دوم در مدرسه شهدای محسنی شهرستان هرسین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دیوانگاه،یونس جهانگیری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین پرورشی و کسانی که در رابطه با برنامه های فرهنگی تلاش می کنند، هدف از برگزاری این جلسه رااجرای طرح بازدید معاونین از معاونین و تشریح برنامه های دهه مبارک فجرو چگونگی اجرای برنامه ها و مسابقات فرهنگی در این ایام عنوان کرد.
وی در ادامه افزود با توجه به اهمیت ایام الله دهه فجر بر اجرای هر چه بهتر برنامه ها بخصوص به صدا در آمدن زنگ مدارس در روزدوازده بهمن وراهپیمایی ایام الله 22بهمن که از اهمیت بالایی برخوردار است تأکید کرد.




وی در ادامه افزود با توجه به اهمیت ایام الله دهه فجر بر اجرای هر چه بهتر برنامه ها بخصوص به صدا در آمدن زنگ مدارس در روزدوازده بهمن وراهپیمایی ایام الله 22بهمن که از اهمیت بالایی برخوردار است تأکید کرد.