پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:39 - 1392/10/25

کمیته کودک در کانون پرورشی وفکری کودک و نوجوان هرسین برگزار شد

<span style=\"color: rgb(239, 0, 27);\">دیوانگاه:</span> صبح امروز با حضور مسئول کانون پرورشی وفکری کودک و نوجوان و مسئولین شهرستان کمیته کودک در شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، خانم موسی زاده ضمن عرض تبریک ایام ماه ربیع الاول و عرض خیر مقدم به مسئولین دوران کودکی و نوجوانی را شیرین ترین دوران زندگی هر انسانی ذکر کرد.
وی در ادامه افزود متأسفانه در حال حاضر به این رده سنی توجه خاصی در شهرستان نمی شود و مشوقی در این زمینه وجود ندارد و ما تنها برنامه هایی که در این زمینه داریم فقط معطوف به همان زمان برگزاری مراسمات وآن برنامه می شود و پیگیری خاصی بعد از آن صورت نمی گیرد.
مسئول کانون پرورشی وفکری کودک و نوجوان شهرستان هرسین در ادامه پیشنهاد برگزاری یک مسابقه بزرگ نقاشی در دهه فجربا موضوع من و انقلاب  وبرگزاری یک نمایشگاه کتاب در مکان کانون پرورشی و فکری با همکاری اداره آموزش و پرورش و سایر ادارات را ارائه کرد که مورد استقباال مسئولین قرار گرفت.

کمیته کودک در کانون پرورشی وفکری کودک و نوجوان هرسین برگزار شد
کمیته کودک در کانون پرورشی وفکری کودک و نوجوان هرسین برگزار شد
کمیته کودک در کانون پرورشی وفکری کودک و نوجوان هرسین برگزار شد