به گزارش دیوانگاه،تو از هر گفته ای گویاتری.
تو را سالهاست که می شناسم. سالهاست نامت می وزد چون نسیمی سبکبال ، لابه لای روزها و لحظه های منتظرمان.
سالهای زیادی است چراغ های راه را روشن نگه داشته ایم و به مسیر آمدنت چشم دوخته ایم.
عجیب به تو محتاج است لحظات،عجیب ثانیه شمار آمدنت است، این خاک فشرده این دلهای تپنده در سینه نفسهای گر گرفته و چشم های باران زده.............
پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:54 - 1392/10/12
باز هم جمعه ای دیگر با تمام دلتنگی ها و انتظار فرا رسید
<span style=\"color: rgb(166, 0, 18);\">دیوانگاه: </span>تو را سالهاست که می شناسم. سالهاست نامت می وزد چون نسیمی سبکبال ، لابه لای روزها و لحظه های منتظرمان.