پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:09 - 1400/01/18

وضعیت شهرستان هرسین قرمز شد/ کنترل وضعیت موجود منوط به همراهی مردم است

فرماندار هرسین گفت: وضعیت شهرستان هرسین در جال حاضر خوب نیست و کنترل این وضعیت منوط به همکاری مردم است.

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسیندر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان اظهار داشت: وضعیت شهرستان هرسین قرمز است و با توجه به اینکه شهرستان همجوارهم  قرمز است صحبت هایی با فرمانده انتظامی شهرستان هرسین انجام شده که هیچگونه خودرویی از سمت شهرستان نورآباد و بلعکس حق ورود و خروج را ندارد.

 

وی افزود: اگر خودرویی با پلاک غیر بومی وارد شهرستان هرسین شود علاوه بر جریمه نقدی دستور توقیف آن داده میشود ، از مردم هم خواهشمندیم که رعایت کنند چرا که وضعیت به سمت خطر پیش می رود.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد:  نوع جدید ویروس کرونا با نوع قبلی متفاوت است و تاثیر بسیار بدی بر روی کودکان و نوجوانان دارد، به هلال احمر و شهرداری هم ابلاغ شده است که به صورت مستمر و از طریق بلندگو هشدارهای لازم را در مورد وضعیت موجود به مردم بدهد. 

 

کنجوریان در ادامه اظهار داشت: وضعیت شهرستان هرسین در جال حاضر خوب نیست و کنترل این وضعیت منوط به همکاری مردم است در غیر اینصورت اگر وضعیت شهرستان حادتر شود  دوباره مجبور به ایجاد محدودیت های شدیدی هستیم چون نمی توانیم شاهد از دست دادن همشهریان به خاطر سهل انگاری برخی ها باشیم.