پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:46 - 1399/10/22
سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

پیشرفت 60درصدی مجتمع فرهنگی هنری هرسین/ معرفی 70نفر در راستای تسهیلات کرونایی فرهنگ و هنر در شهرستان

سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین گفت: ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری هرسین(ساختمان ملل) 60درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هزینه مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری آن حدود 7میلیارد تومان می باشد.

سیاوش نظری سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهبا اشاره به وضعیت پروژه های در دست انجام این مجموعه اظهار داشت: ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری هرسین(ساختمان ملل) در سال 1395 و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در مکانی به مساحت 1500متر کار ساخت آن آغاز شد.

 

وی افزود: در حال کار اسکلت فلزی این طرح به اتمام رسیده و در مرحله دیوار کشی است و حدود 60درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هزینه مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری آن حدود 7میلیارد تومان می باشد.

 

سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان از دیگر پروژه های در دست انجام این مدیریت را  مجتمع فرهنگی، هنری بیستون عنوان کرد و افزود: این پروژه در سال 1391در بخش بیستون کلنگ زنی شد و امروز حدود 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح 2میلیاردو و 500میلیون تومان می باشد.

 

نظری در ادامه اظهار داشت: در بحث تسهیلات اشتغال های آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه در اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین تعداد 70نفر جهت دریافت تسهیلات به  بانک کرده است که تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

 

وی افزود: با توجه شرایط موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برنامه های فرهنگی و هنری ارشاد در قالب جشنواره و مسابقات در بستر فضای مجازی برگزار میشود.

 

سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان خاطرنشان کرد: سالن سینما انقلاب هرسین از دیگر پروژه های در دست انجام در هرسین است که تعمیر و بازسازی آن پیشرفت 60درصدی داشته و 2میلیارد تومان اعتبار جهت راه اندازی این پروژه اعتبار نیاز است.