پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه10:38 - 1397/02/25

آب شهر هرسین برای چهارمین شب متوالی قطع شد/گله مندی مردم از عدم اطلاع رسانی

قطعی های مکرر آب شرب شهر هرسین وارد چهارمین شب متوالی شد و این در حالی است که مردم از عدم اطلاع رسانی مسئولین گله مندند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،قطعی های مکرر آب شرب شهر هرسین وارد چهارمین شب متوالی شد و این در حالی است که مردم از عدم اطلاع رسانی مسئولین گله مندند.

 

سیستم تصفیه خانه آب شرب هرسین پس از پیگیری های صورت گرفته مدتی است وارد مدار شده است و این امر نوید وضعیتی مطلوب برای فصول بارندگی را می داد که مردم دیگر دغدغه گل آلود بودن آب و قطع و وصلی های مکرر را در ایام پر باران سال نداشته باشند.

 

متأسفانه این روزها شاهد قطعی های چندین ساعته در ساعات پایانی شب تا اوایل صبح هستیم که علی رقم اظهار نظرهای متفاوت در فضای مجازی در خصوص وضعیت تصفیه خانه اما امیر شاه آبادی فرماندار از وجود تعمیرات در سیستم پایپینگ و تلاش در راستای رفع آنها در اسراع وقت خبر داد.

 

البته فرماندار هرسین این راه هم یاد آور شد که نیاز بود متولیان امر قبل از انجام تعمیرات اطلاع رسانی لازم را انجام می دادند که مردم آمادگی لازم را در این راستا داشته باشند که متأسفانه شب گذشته در حالی آب شهر در چهارمین شب متوالی قطع شد که هیچگونه اطلاع رسانی صورت نگرفته بود.

 

انتظار مردم از مسئولین اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی در راستای رفع مشکلات شهر است.