پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:37 - 1396/12/18
فرمانده سپاه ناحیه هرسین:

بیمارستان صحرایی سپاه در مناطق محروم هرسین بکار خود پایان داد/تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران

فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه امروز پس از دو روز ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم مناطق محروم هرسین در روستای چشمه کبود بکار خود پایان داد.

بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان کردستان امروز پس از دو روز ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم مناطق محروم در هرسین بکار خود پایان داد.

 

  سرهنگ محمدی  فرمانده سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با دیوانگاهضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بیمارستان صحرایی اظهار داشت:  این بیمارستان صحرایی در راستای محرومیت زدایی از مردم مناطق محروم شهرستان هرسین از دو روز گذشته کار خود را آغاز کرد بطوریکه در این مدت بیش از 2هزار  نفر از مردم روستای چشمه کبود و سایر روستاهای محروم منطقه در این بیمارستان صحرایی بصورت کاملا رایگان ویزیت شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین از همکاری صمیمانه شبکه بهداشت و درمان هرسین و همچنین جمعیت هلال احمر شهرستان  و پرسنل بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه و شهرستان هرسین  تقدیر کرد و افزود: مدیریت شبکه بهداشت و درمان هرسین با اعزام پزشکان متخصص در رشته های تخصصی قلب ، ارتوپدی، اطفال، داخلی، زنان و زایمان و همچنین پزشک عمومی برای ویزیت مراجعه کنندگان در این دو روز نهایت همکاری را داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.