پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:50 - 1396/04/21

آغاز فاز دوم عملیات اجرایی ساماندهی پارک توحید(سراب)هرسین/ شاه آبادی: کلیت کار ظرف 6ماه و جزییات آن ظرف یک سال تکمیل می شود.

با حضور مسئولین و مجموعه شهرداری شهرستان فاز دوم عملیات اجرایی ساماندهی پارک توحید(سراب)هرسین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور مسئولین و مجموعه شهرداری شهرستان فاز دوم عملیات اجرایی ساماندهی پارک توحید(سراب)هرسین آغاز شد.

 

امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: پس از 9ماه پیگیری و تلاش شبانه روزی مسئولین و مجموعه شهرداری و شورای شهر هرسین یکی از مطالبات اصلی و به حق شهروندان فاز عملیاتی و اجرایی به خود گرفت.

 

وی افزود: مسئولین شهرستان و مدیران شهری باید همیشه این موضوع را در ذهن خود مرور کنند که وقت زیادی نداریم و بایستی دائماً دغدغه پروژه ها را داشته باشیم.

 

فرماندار شهرستان تصریح کرد: مردم هرسین از روند اجرای فاز اول پروژه و عدم تأمین اعتبار آن نگران بودند و ما به محض ورود به شهرستان در پیگیری مطالبات مردم پس از آب شرب بحث ساماندهی سراب هرسین را قرار دادیم و البته کار راحتی نبود تا این لحظه که در اینجا هستیم.

 

شاه آبادی در ادامه با اشاره به روند اجرای این پروژه و اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه شورا و شهرداری در این راستا اظهار داشت: در تعیین پیمانکار پروژه سراب هرسین حساسیت ویژه ای به خرج داده شد و در مرحله اول از فاز دوم پروژه مقرر شده حدود 5هزار متر مربع از در دست انجام قرار گیرد و امیدواریم تا پایان تابستان این حجم از کار به بهره برداری برسد.

 

وی افزود: تصور ما این است که علی رغم اینکه در اجرای این پروژه تأسیسات و زیرساخت هایی در نظر گرفته شده است کلیت کار ظرف 6ماه و جزییات آن ظرف یک سال تکمیل می شود.

 

در ابتدای این مراسم شیخی شهردار هرسین گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری و شورای شهر در راستای اجرایی شدن این پروژه و سایر فعالیت های سطح شهرستان ارائه کرد.