پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:36 - 1396/02/10
دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام باقری : از وقتی مقوله ورزش به وزارتخانه تبدیل شده بحث جوانان مغفول ماند/ ارسلان حسینی: در بحث جوانان در کرمانشاه بدتر از همه جا کار شده است

صبح امروز مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و هیئت همراه و مدیر ورزش و جوانان شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز سید ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و هیئت همراه و مدیر ورزش و جوانان شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام باقری  امام جمعه شهرستان هرسین در این دیدار ضمن تشکر از حضور و زحمات مجموعه ورزش استان کرمانشاه و شهرستان هرسین اظهار داشت: هرسین ظرفیت های فراوانی در زمینه ورزش قهرمانی دارد و البته در کنار این حجم از ظرفیت مشکلات و کمبودهایی هم وجود دارد.

 

ایشان افزودند: مجموعه جوان شهرستان از کمبودهای همچون، نبود استخر ، مشکلات سالن های ورزشی، نیمه کاره رها شدن زورخانه و نبود خوابگاه ورزشی در هرسین رنج می برد و بایستی این مشکلات مورد توجه قرار مسئولین گیرد.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: متأسفانه از وقتی بحث ورزش به وزارت خانه تبدیل شد موضوع جوانان مغفول ماند وباید فکری به حال این مشکل شود که حداقل همایش ها و جشنواره هایی در طول سال برای شادابی جوانان برگزار شود.

 

در ادامه سید ارسلان حسینی  مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: مشکلات موجود در بحث ورزش هرسین را قبول داریم اما سوال اینجاست که چرا مجموعه های ورزشی مثل استخر شهرستان با این حجم بدهی بلاتکلیف رها شده است.

وی افزود: در بحث جوانان در کرمانشاه بدتر از همه جا کار شده است البته این مشکل در همه کشور وحود دارد اما به نظر ما کار در حوزه جوانان بایستی بیشتر صورت گیرد که مشکلات و آسیب های اجتماعی فراروی جوانان کمتر شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد:  بودجه جوانان  امسال چند برابر شده است و بایستی با برنامه ریزی خوب اتفاقات بهتری را برای جوانان رقم بزنیم.

 

حسینی در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که با وجود اینکه جوانان استان کرمانشاه فاصله زیادی با ورزش دارند و در این زمینه رتبه سی ام کشور هستیم با کمک ائمه جمعه و افرادی که تریبون دارند مردم را به سمت هزینه و تشویق کردن جوانان خود به سمت ورزش سوق دهند.

 

وی افزود: ما به تنهایی قادر به انجام اینکار نیستیم و در نظر داریم ستاد جوانان را در شهرستان راه اندازی کنیم چراکه معتقدیم خیلی از مشکلات جوانان در این جلسات مطرح و بررسی می شود