روزهاي پرشور و پر از حماسه زمان انقلاب براي مردم ايران فراموش نشدني است

کد خبر: 15281|04:43 - 1393/11/19
نسخه چاپی
روزهاي پرشور و پر از حماسه زمان انقلاب براي مردم ايران فراموش نشدني است
فرماندار شهرستان هرسين در مراسم جشن انقلاب در بخش بيستون گفت: روزهاي پرشور و پر از حماسه زمان انقلاب براي مردم ايران فراموش نشدني است و هيچگاه از اذهان آنها پاك نخواهد شد.

<span style="\&quot;color:" rgb(166,="" 0,="" 18);\"="">به گزارش خبرنگار دیوانگاه، ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در مراسم جشن انقلاب در بخش بيستون اين شهرستان با اشاره به اين موضوع كه روزهاي پرشور و پر از حماسه زمان انقلاب براي مردم ايران فراموش نشدني است و هيچگاه از اذهان آنها پاك نخواهد شد
وی افزود مردم ايران اعم از پير ،جوان ، زن و مرد با اتحاد و همدلي خود و با رهبري حضرت امام خميني (ره) حماسه اي بسيار عظيم آفريدند بطوري كه توانستند بر طاغوت پيروز شوند و نظام شاهنشاهي را كه هر روز با ترفندهاي جديد سعي در هدايت مردم به سمت غرب مبتذل را داشت نابود كنند و از غارت منابع و ثروت اين سرزمين بدست استعمارگران جلوگيري کنند.

فرماندار شهرستان هرسین  خاطر نشان كرد يكي از مهمترين اهداف انقلاب كه ضربه زيادي را به دشمنان ما وارد كرد حفظ ارزشهاي والاي اسلامي است و اين موضوع تمام معادلات و نقشه هاي آنان را براي نابودي ميهن اسلامي با شكست مواجه كرد .
محمدی ادامه داد در زمان شكل گيري نهال نوپاي انقلاب تمام كشورهايي كه روي كار آمدن اسلام در ايران را براي خود زنگ خطري مي دانستند جنگ 8 ساله اي را با تمام قوا و به اميد نابودي دين برپا كردند كه ناگاه مقابل ملت قرار گرفتند و عزيزان ما با فدا كردن جان خود مردمي بودن اين انقلاب و وفاداري خود به رهبرشان را به جهانيان يادآور كردند . و الان كه سالها از آن دوران سخت ميگذرد دشمنان هر روز با حيله و ترفندي جديد سعي در معرفي اسلام با چهره اي خشن كه همان اسلام هراسي است را دارند
وی تأكيد كرد یکی دیگر از ویژگی های اصلي اين انقلاب مردمي بودن آن است و مردم با حضور در كليه صحنه هاي سياسي مانند انتخاباتها ، همراهي با نظام در كليه بحران ها ، مقابله با خائنين و ضد انقلاب ، حضور در كليه مراسمات مذهبي همواره وفاداري خود را به نظام ابراز كرده اند و حال با گذشت سي و شش سال از عمر انقلاب حضور مردم در كليه صحنه ها پر رنگ تر شده است .
برپايي نمايشگاه نقاشي هنرمندان و ايثارگران ، رايگان نمودن ويزيت پزشك در كليه مراكز درماني شهري و روستايي از ديگر برنامه اي اين روز بود.



روزهاي پرشور و پر از حماسه زمان انقلاب براي مردم ايران فراموش نشدني است