امام جمعه هرسین:

در ماه مبارک رمضان باید تمام اعضاء و جوارح ما روزه باشد/ یکی از آثار و برکات روزه تقوا پیدا کردن است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30567|11:46 - 1400/01/24
نسخه چاپی
در ماه مبارک رمضان باید تمام اعضاء و جوارح ما روزه باشد/ یکی از آثار و برکات روزه تقوا پیدا کردن است
امام جمعه هرسین در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدای متعال است و انشاالله که ما توفیق روزه کامل را داشته باشیم به نحوی که تمام اعضا و جوارح ما روزه باشد..

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسیندر گفتگو با دیوانگاهضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ماه بندگی خدای متعال اظهار داشت: ماه مبارک رمضان  فرصت بسیار خوبی است چنانچه خدای متعال در سوره بقره در آیه 183فرمود: ای کسانی که ایمان آورده اید روز بر شما واجب شده همچنانکه در پیشینیان شما واجب شده است،یکی از آثار و برکات روزه تقوا پیدا کردن است.

 

ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدای متعال است و انشاالله که ما توفیق روزه کامل را داشته باشیم به نحوی که تمام اعضا و جوارح ما روزه باشد.

 

در ماه مبارک رمضان باید روزهای ما با روزهای دیگر ماه ها فرق بکند و باید معلوم شود که شما در خال بندگی خدا هستید و بهترین بهره را از فرصت های این ماه داشته باشید.

 

در این شرایط کرونایی که حدود دو سال است ماه رمضان ما را تحت الشعاع قرار داده است دعا بکنیم خداوند این بلا را از سر مومنین و همه موحدان عالم کم بکند..

 

سحرهای ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است  و تلاش بکنیم در سحر چند رکعت نماز شب بخوانیم و بزرگتر ها را احترام کنیم و بچه ها را تشویق به کارهای خوب بکنیم طوری که خانه ما بوی محبت بدهد..