رئیس اداره منایع طبیعی هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

ایجاد گشت های 24ساعته در ایام نوروز/ تشکیل 14پرونده قضایی در بحث تخریب دامنه کوه زرین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30549|10:42 - 1400/01/11
نسخه چاپی
ایجاد گشت های 24ساعته در ایام نوروز/ تشکیل 14پرونده قضایی در بحث تخریب دامنه کوه زرین
رئیس اداره منایع طبیعی هرسین گفت: در بحث تخریب دامنه کوه زرین 24فقره پرونده تشکیل شده که مراحل قانونی را می گذراند و به محض صدور حکم رفع تصرف انجام میشود

مهندس فرهاد ویسی رییس اداره منابع طبیعی شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: گشت و سرکشی از منابع طبیعی شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و روزانه 2اکیب به صورت تمام وقت کار گشت و مراقبت از منابع طبیعی منطقه را انجام می دهند.

 

وی افزود:  در حال حاضر بیشتر موضوع مورد بحث تخریب منابع طبیعی توسط گردشگران می باشد که در بازرسی های صورت گرفته و طی گشت در منطقه سراب بادیه یک نفر که اقدام به قطع درختان با اره برقی نموده بود دستگیر و تحئیل مراجع قضایی داده شد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان هرسین در خصوص شخم زدن منایع طبیعی در ارتفاعات و منابع طبیعی تصریح کرد: در قسمت های روستای سراب بادیه و منطقه جنگلی چروول چه در داخل جنگل و چه در ارتفاعات تخریب هایی صورت گرفته که برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شده است که به محض صدور حکم رفع تصرف صورت میگیرد.

 

ویسی در ادامه اظهار داشت: در بحث تخریب دامنه کوه زرین 14فقره پرونده تشکیل شده که مراحل قانونی را می گذراند و به محض صدور حکم رفع تصرف انجام میشود.

 

وی افزود: در بحث تخریب مراتع و اراضی ملی اکثراً پرونده تشکیل شده ولی روال برخی از پرونده ها چند سال طول می کشد که به محض صدور حکم اقدامات انجام میشود.